فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل یک شرکت مسافربری خبر داد

اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به جابجایی زائران اربعین

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار با بیان اینکه از ۷۵۰ دستگاه اتوبوس این شرکت، ۶۰۰ دستگاه را به سفرهای اربعین اختصاص داده‌ایم، از تشکیل کمیته مرزی توسط این شرکت در چهار ‌نقطه مرزی مهران، چزابه، شلمچه و خسروی خبر داد.

اختصاص ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به جابجایی زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، ‌محمدجواد پورسعید  اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین، از چندی پیش تلاش کردیم که ناوگان اتوبوسی شرکت جوان‌سیر ایثار را برای ارائه خدمات حمل و نقل‌ آماده‌سازی کنیم.

    وی ادامه داد: امسال دسته‌بندی نیروها انجام شد و درون شرکت ستاد اربعین تشکیل دادیم، همچنین در چهار ‌نقطه مرزی شامل مهران، چزابه، شلمچه و خسروی، چهار ‌کمیته مرزی ایجاد کرده‌ایم.

    پورسعید افزود: شرکت مسافری جوان‌سیرایثار از سال 1380 فعالیت خود را با حدود 30 دستگاه اتوبوس آغاز کرد و هر ساله توسعه ناوگان را در دستور کار قرار داد‌.

    وی اضافه کرد: در حال حاضر 750 دستگاه اتوبوس در ناوگان جوان‌سیر فعال است که 600 دستگاه آن را به سفرهای اربعین اختصاص داده‌ایم، این 600 دستگاه اتوبوس‌ از تهران و سایر نقاط کشور برای اعزام زائران اربعین به چهار مرز مذکور تردد می‌کنند.

    مدیرعامل شرکت جوان‌سیر ایثار ادامه داد: برای سفر به مقصد مهران 300 دستگاه اتوبوس، پایانه‌ شلمچه 120 دستگاه اتوبوس، پایانه چزابه 120 دستگاه اتوبوس و پایانه خسروی 60 دستگاه اتوبوس آماده شد و اعزام کاروان‌ها هم در حال انجام است.

    ‌پورسعید افزود: همچنین در نقاط مرزی، تعدادی اتوبوس اختصاص داده‌ایم تا طبق تدابیر ستاد اربعین وزارت کشور اگر نیاز به جابه‌جایی زوار و یا تغییر مرز آنها بود، استفاده شوند.

    وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای ایمنی سفرهای جاده‌ای اربعین فراهم شده است،‌ گفت: ناوگان جوان‌سیر ایثار به موقعیت‌یاب (GPS) آنلاین مجهز است که ترددها، سرعت اتوبوس، موقعیت مکانی آن و محل توقف‌ها رصد می‌شود.

    مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار از اختصاص پارکینگ اتوبوس‌ها و اسکان نیروهای اداری این شرکت در مرزها خبر داد و گفت: در راستای فراهم‌سازی شرایط آرامش برای رانندگان، استراحتگاهی در مرزها در نظر گرفته‌ایم تا در این مدت بتوانند استراحت کنند و مشکلاتی نظیر خواب‌آلودگی بر آنها چیره نشود.

    پورسعید با بیان اینکه امکان جابه‌جایی حدود 27 هزار نفر زائر با اتوبوس‌های جوان‌سیر ایثار به طور همزمان فراهم است، افزود:‌ هدفگذاری کرده‌ایم حدود 300 هزار نفر را در قالب رفت و برگشت در ایام اربعین جابه‌جا کنیم.

    وی با بیان اینکه این شرکت 61 شعبه و بیش از پنج ترمینال اختصاصی در سطح کشور دارد، افزود: در هر استان حداقل یک شعبه داریم.

    مدیرعامل شرکت مسافربری جوان‌سیرایثار با بیان اینکه این شرکت اتوبوس‌رانی در همه مسیرها و مراکز استان نمایندگی و شعبه دارد، گفت: 7 درصد ظرفیت ناوگان شرکت جوان‌سیر‌ایثار به خط ثابت و مسیر نقطه به نقطه و 93 درصد به تور، سفرهای زیارتی و دربستی اختصاص دارد که عمده آن سفرهای راهیان نور است.

    پورسعید با بیان اینکه هر ساله همه ظرفیت خود را به اعزام‌ راهیان نور مردمی و عمومی اختصاص می‌دهیم، تأکید کرد: ساماندهی حمل و نقل بسیجیان، کمک به دولت در شرایط پیک سفر و الگوسازی در صنعت حمل و نقل، از اهداف این شرکت مسافری جاده‌ای است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو