فونیکسریمکسبهتام

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های خوزستان پر است

عصر خودرو- فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های خوزستان پر است، گفت: تردد زوار از مرزهای جنوبی روان و آرام است.

۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ‌های خوزستان پر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار عبدالله نظرپور با اشاره به وضعیت مطلوب ترددها در مرزهای جنوبی شلمچه و چذابه اظهار کرد: در این دو مرز استعداد و ظرفیت پذیرایی از زائران بیشتری برای اعزام به عتبات وجود دارد.

    وی افزود: همه زیرساخت ها و  امکانات اعم از پذیرایی و اسکان برای خدمات رسانی در مسیرهای منتهی به مرز شلمچه و چذابه وجود دارد.

    فرمانده مرزبانی خوزستان با بیان اینکه بیشترین حجم تردد زائران را داشته ایم، خاطرنشان کرد: زائران با خیال راحت و با آرامش 100درصدی به عتبات اعزام شدند و بخشی از آنها نیز در حال بازگشت به کشور هستند.

    وی همچنین با اشاره به ظرفیت پارکینگ ها و موکب های موجود در دو مرز جنوبی و ظرفیت پذیرایی از زائران استان های دیگر، ادامه داد: خوشبختانه ازدحام و تجمعی وجود ندارد و زائران در حال تردد هستند.

    سردار نظرپور به وضعیت پارکینگ های این استان و مسیرهای منتهی به مرز نیز اشاره و تأکید کرد: به همت مسئولان و تلاش های صورت گرفته ظرفیت خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

    وی با بیان اینکه تقریبا بالای 80 درصدی ظرفیت پارکینگ های این استان پُر است، یادآورشد: باتوجه به اینکه زائرانی در حال بازگشت از عتبات هستند به نسبت ورودی خودرو شاهد خروجی نیز هستیم.

    فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به اینکه در حال حاضر بالای 30 تا 40 درصد ظرفیت استقرار خودرو در پارکینگ های مرزهای جنوبی وجود دارد، افزود: هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

    وی همچنین به وضعیت تردد اتباع خارجی از مرز شلمچه نیز اشاره کرد و گفت: این زائران نیز به صورت روان و خیلی آرام در حال تردد هستند و خوشبختانه رضایت وجود دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط