فونیکسریمکسبهتام

توصیه به استفاده ازمترو

محدودیت های ترافیکی تا ظهر ادامه دارد

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: محدودیت های ترافیکی راهپیمایی جا ماندگان اربعین تا پایان نماز ظهر ادامه دارد.

محدودیت های ترافیکی تا ظهر ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن عابدی گفت: طبق پیش بینی های انجام شده مراسم راهپیمایی از ساعت 6 صبح در تهران آغاز شده است و خوشبختانه تا کنون هیچ مورد ترافیکی گزارش نشده است .

    وی با اشاره به فعالیت های موکب های متعدد در مسیر حرکت راهپیمایان ادامه داد؛ تردد وسایل نقلیه شخصی اعم از موتور و خودرو در طول این مسیرها ممنوع است و اگر مردم بخواهند به سمت شرق یا غرب بروند می‌توانند از چهار مسیر غیرهم‌سطح یعنی خیابان انقلاب، پل شهید محلاتی، پل بعثت و یا از آزادگان استفاده کنند.

    وی همچنین گفت: در اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز محدودیت‌های ترافیکی وجود دارد و مردم سعی کنند تا پایان مراسم خودروهای‌شان را به این محدوده نیاورند. چرا که در این منطقه ظرفیت پارکینگ‌های ما محدود است و ممکن است مردم دچار مشکل شوند. بنابراین مجبوریم محدودیت‌هایی را اعمال کنیم. به عنوان مثال از بزرگراه امام علی به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مسیر بسته می‌شود. قسمت‌های غربی حرم نیز مانند جاده قدیم و بزرگراه شهید رجایی نیز بسته می‌شود و برای تردد خودرو محدودیت خواهیم داشت.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعت 6 صبح تا نماز ظهر ادامه دارد، گفت: امروز مترو فعال است و برای برگشت به زائران خدمت‌رسانی می‌کند. اتوبوس نیز به اندازه کافی برای مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده است تا زائرین و راهپیمایان را برای رسیدن به مقصدشان هدایت کند.

    عابدی  درباره مسیرهای سرویس رسانی برای برگشت پیاده‌روی جاماندگان اربعین در تهران نیز گفت:

    پارکینگ مقابل فرمانداری به مقاصد: 13 آبان، نازی آباد، صالح آباد، راه آهن و خانی آباد

    ضلع شمالی میدان شهرری مقابل بیمارستان فیروزآبادی به مقاصد: دولت آباد، میدان شوش، میدان خراسان و خاوران
    ضلع غربی میدان شهرری به مقصد: مترو شهرری
    ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم(ع) به مقاصد: باقر شهر و کهریزک

    وی در پایان به راهپیمایان توصیه کرد حتما برای شرکت در این مراسم از وسایل حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو استفاده کرده و به توصیه های ایمنی ماموران پلیس راهور توجه کنند .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط