فونیکسریمکسبهتام

سرگرد آذین خبر داد

انهدام باند سرقت خودرو در قلهک

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۲۴ قلهک از دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو در این محدوده خبر داد و گفت: این متهمان هنگام فرار با خودروی مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند سرقت خودرو در قلهک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری 124 قلهک اظهار کرد: با اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو در محدوده قلهک، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع وارد عمل شدند و طی بررسی های انجام شده مشخصات خودروی مسروقه را به دست آوردند.

    وی افزود: اطلاعات به دست آمده در اختیار ماموران گشت انتظامی قرار گرفت و در نهایت ماموران یکی از گشت های انتظامی کلانتری، این خودرو را با دو سرنشین مشاهده و برای توقف آن به راننده دستور توقف دادند.

    رئیس کلانتری 124 قلهک گفت: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند، اما سرعت عمل ماموران این امکان را از آن‌ها گرفت و در همان لحظات اولیه خودرو متوقف و متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کردند.

    سرگرد آذین عنوان داشت: مالک خودرو شناسایی شده و پس از حضور در کلانتری خودروی خود را تحویل گرفت و متهمان نیز برای سیر تحقیقات قضایی به دادسرا منتقل شدند.

    وی افزود: در پرونده این متهمان تاکنون ده ها فقره سرقت لوازم داخلی خودرو و همچنین سه فقره سرقت خودرو نیز دیده می شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط