فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو ۹۶ (۴۱)

در گفت‌وگو با مدیر عامل آپکو عنوان شد: امنیت و آسایش در خودروهای سفارشی آپکو

عصر خودرو- مدیرعامل آپکو گفت:"خودروهای سفارشی آپکو امنیت و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد."

در گفت‌وگو با مدیر عامل آپکو عنوان شد: امنیت و آسایش در خودروهای سفارشی آپکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹:۰۰

    وزیری، مدیرعامل آپکو در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار «عصر خودرو» عنوان داشت:"عرضه خودروهای سفارشی در تمام دنیا متداول است و شرکت‌های بزرگ خودروسازی سعی می‌کنند بسته به نیاز و درخواست مشتریان امکانات بیشتر و متنوع‌تری را به خودروهای خود بیفزایند که نمونه بارز آن AMG بنز و M شرکت بی ام و است. در همین راستا شرکت آپکو خودروهای سفارشی گروه خودروسازی ایران‌خودرو را تهیه و عرضه می‌کند. شرکت آپکو بر اساس حساسیت‌های خاص ایران‌خودرو اقدام به تولید خودروهای سفارشی می کند."

    وی افزود:"در این زمینه ما تلاش می کنیم چند فاکتور مهم را در نظر بگیریم.در درجه اول ایمنی و راحتی سرنشینان مد نظر ما است یعنی با افزودن ادوات مکانیکی و الکترونیکی به صورت استاندارد و فابریک روی خودروها باعث می‌شود ایمنی در جهت کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای بیشتر شود این لوازم شامل  دوربین دنده عقب، سنسور قابل نصب روی سپر، مولتی‌مدیا، GPS و ... است."

    مدیر عامل آپکو در ادامه گفت:" مسئله دوم افزایش مشتری و فروش است. خودروهای با آپشن‌های بیشتر اقبال بیشتری را در بازارها دارند نمونه این استراتژی هم خودروهای چینی هستند که توانستند با وجود پلتفرم‌های قدیمی با افزودن آپشن‌های مختلف به فروش بالایی برسند. در نهایت هم علاقه به حضور در بازار مد نظر ما است. با توجه به اینکه شرایط بازار سخت و تا حدودی رقابتی شده است از طریق ایجاد آپشن‌های مختلف می‌توان در جلب رضایت مشتری و افزایش تقاضا موفق بود و همچنان در گردونه رقابت باقی ماند.

    وی در خصوص نمایشگاه قطعات تهران خاطر نشان کرد:"برای اولین بار است که به صورت رسمی در نمایشگاه قطعات تهران حضور داریم و هدف معرفی این شرکت مجموعه بود در کنار قطعه سازان و نشان دادن توانمندی‌های آپکو در ارائه آپشن‌های استاندارد خودروهای ساخت ایران‌خودرو است."

    وزیری نمایشگاه قطعات را نسبت به سالهای گذشته پرشورتر توصیف کرد و بیان داشت:"با توجه به فضای مثبت کشور نسبت به کسب‌وکار شرکت‌ها انگیزه بیشتری برای کار و تولید دارند و تلاش می کنند تا جهش عظیم در صنعت خودروسازی ایران هر چه زودتر اتفاق بیفتد و بتوانیم به‌زودی با برند‌های مطرح دنیا رقابت کنیم."

    وزیری برنامه بعدی این شرکت را حضور در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب دانست و اظهارداشت:"در نمایشگاه خودرو مفصل‌تر و با توان بیشتر مشارکت می‌کنیم. و اقدام به نمایش کلیه خودروهای آپشن دار این گروه تولیدی نظیر پژو 2008 و ... خواهیم کرد."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو