فونیکسریمکسبهتام

آخرین پیام دکتر جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا

عصر خودرو- آخرین پیام دکتر جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا منتشر شد.

آخرین پیام دکتر جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، این پیام به شرح زیر می باشد:
     
    بسمه تعالی


    دوستان و همکاران عزیزم در گروه خودرو سازی سایپا

    بیش از سی ماه طاقت فرسا با سرانجامی بسیار شیرین و لذت بخش در کنار شما گذشت.

    در خرداد ماه 94 که با هم کار را شروع کردیم، سایپای عزیز با مشکلات و سختی های فراوانی مواجه بود. تمام شرکت های گروه مشمول  ماده 141 قانون تجارت بودند. تولید در کمترین حد خود انجام می شد. بدهی قطعه سازان آنقدر زیاد شده بود که منجر به توقف خطوط تولید شده بود. بدهی به بانکها  نیز همه خطوط اعتباری شرکت را مسدود کرده بود، تا حدی که در خرداد ماه 94 ، شرکت دیگر از پرداخت حقوق کارکنان سایپا عاجز شده بود.
    علی رغم میل باطنی ام، مسئولیتی را پذیرفتم و با شما عهد بستم که با همه توان و دانش خود در نجات سایپا قدم خواهم برداشت  و در روز معارفه،  قول دادم که با همکاری شما عزیزان و استفاده از نیروهای توانمند سایپا در فرصتی کوتاه، سایپا را زنده و بالنده  خواهیم کرد.

    آن روزها دو راه حل پیش روی خود داشتیم، یا باید سایپا را ورشکسته اعلام می کردیم و به ثمن بخس (به مبلغ بسیار نا چیز سیصد میلیارد تومان)  می فروختیم. یا با هم کمر همت می بستیم و سایپا را به روزهای اوج که شایسته پرسنل و سهامدارانش بود بر می گرداندیم.

    ما  با هم راه دوم را انتخاب کردیم، راهی که بسیار سخت و نا شناخته می نمود و با هم عهد بستیم از هیچ تلاشی برای نجات سایپا فرو گذار نکنیم. می دانم تصمیم سختی بود وکار طاقت فرسایی که شما انجام دادید از حد توان خارج بود و بیشتر به معجزه  شبیه بود. لذا از همه شما دوستان و همکاران عزیزم برای فشارهای کاری که به شما وارد کردم عذر تقصیر می خواهم و از همه شما برای پا یمردیتان سپاسگزارم.

    عزیزانم،
    مایلم بدانید که هر چند در این سی ماه خود را بشاش و سر زنده نشان می دادم، برای حفظ منافع و ارتقای سایپا فشارهای زیادی را تحمل کردم که برخی از آنها به واقع غیر قابل تحمل بودند، با این حال همه را به جان خریدم و به همین دلیل، امروز با آسودگی خاطر از خدمت شما مرخص می شوم. خوشحالم سایپایی را ساختیم که تولید آن از 300 هزار دستگاه در سال به 700 هزار دستگاه در سال رسیده است. سایپایی را ساختیم که همه شرکت های آن از زیان خارج شده و سود آور شده اند. بسیار خرسندم که با همت و تلاش فراوان توانستیم زیان چهار هزار میلیارد تومانی سال 94 را به سود 680 میلیارد  تومانی در  سال  95  تبدیل کنیم. ما با هم سایپایی را ساختیم که امروز می تواند سرش را بالا بگیرد، به عرضه محصولات جدید فکر کند و پر قدرت تر از همیشه به راه خود ادامه دهد.

    دوستان عزیزم،
    می خواهم عهدی که با یکدیگر بستیم را هرگز فراموش نکنیم. یادمان  باشد، عهد کردیم در سال آینده می خواهیم در تولید و صادرات خودرو و هچنین ارزش درآمدی به رتبه اول درکشور دست پیدا کنیم. یادمان باشد عهد کردیم هر سال حداقل یک خودرو با برند داخلی و یک خودرو با برند همکاران تجاری را به بازار عرضه خواهیم کرد.  از شما می خواهم همچنان با تمام توانتان درکنار یکدیگر برای تحقق این اهداف تلاش کنید تا اعتمادی که با سختی در مشتریان این گروه ایجاد شده است، از دست نرود و هر روز بیشتر و بیشتر شود. من نیز هر روز، تحقق این اهداف را از شما پیگیری خواهم کرد  و در هر جایی که باشم، خود را درکنار شما و از شما خواهم دانست.

    بیش از همه خوشحالم درکنار شما عزیزان نجات یک سازمان را از ورطه نابودی تجربه کردم، دوستان بسیار خوبی پیدا کردم  و ازهمه شما آموختم و یاد گرفتم. امروز که با شما عزیزان خداحافظی می کنم، از شما می خواهم، پر قدرت به راهی که آغاز کرده ایم ادامه دهید. می خواهم  بار دیگر با یکدیگر عهد ببندیم، در هر جای این سرزمین که باشیم، با تمام توانمان در راه رشد این سرزمین، تا پای جان تلاش کنیم.

    خدایا  چنان کن سر انجام کار       تو خشنود  باشی  و ما رستگار

    مهدی جمالی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو