فونیکسریمکسبهتام

سرپرست سایپایدک خبر داد:

راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان

عصر خودرو- شرکت سایپایدک در راستای استراتژی های کلان گروه خودروسازی سایپا و با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای سطح کیفیت خدمات و نظارت بر ارائه خدمات در حوزه فروش و خدمات پس از فروش طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو به مشتریان را راه اندازی می کند.

راه اندازی مجتمع های منطقه ای به منظور تسریع در تحویل خودرو به مشتریان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، رضا تقی زاده با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجتمع های منطقه ای با هدف تسریع در تحویل خودرو به مشتریان و تمرکز زدایی فعالیت ها در حوزه های توزیع محصول، جمع آوری قطعات داغی و کاهش هزینه های حمل و نقل اجرا می شود.
    وی گفت: بخشی از مراحل این طرح شامل: دریافت تمامی خودرو‌های فروش رفته در منطقه تحت پوشش، کنترل کیفی نهایی انجام امور مربوط به تحویل خودرو، توزیع تمامی خودرو‌ها به نمایندگی‌های تحت پوشش و نظارت بر فرآیند لجستیک خودروهای ارسال شده است.
    تقی زاده تصریح کرد: دریافت و تجمیع قطعات داغی در منطقه، تسهیل‌سازی در فرآیند مدیریت تعویض قطعات معیوب در شبکه، انجام فرآیند کارشناسی خودرو و قطعه و تعیین تکلیف قطعات برگشتی بین تامین کننده و نمایندگی از بخش های دیگر این طرح است.
    سرپرست سایپایدک در ادامه افزود: ارتقاء رضایت مندی مشتریان با هدف حذف فرآیند ارائه مجوز و انتقال این فرآیند از مرکز به دفاتر منطقه‌ای، تسهیل‌گری فرآیندهای نمایندگی با گروه سایپا و مشتری به منظور تسریع و اثربخش کردن فعالیت‌های فی مابین، نظارت برحسن انجام فعالیت‌های شبکه و ارائه خدمات مطلوب به شبکه نمایندگی‌ها از آثار مطلوب این طرح خواهد بود.
    وی خاطرنشان کرد: مطالعه و بازاریابی جهت فروش قطعات و افزایش سهم بازار در فروش قطعات یدکی در این طرح در حال انجام است که در صورت اجرا، باعث تسریع در رسیدگی به امور مشتریان به منظور افزایش رضایت آنان خواهد شد.
    تقی زاده به بخش های دیگر طرح مجتمع های منطقه ای تحویل خودرو اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و اجرای برخی از دوره‌های آموزشی در منطقه، اجرای طرح توسعه نمایندگی‌ها، توسعه کسب و کارهای فروش قطعات و بسته‌های خدمات پس از فروش شامل: آپشن، بیمه، فروش قطعات برند 1 و 2، امداد، خدمات در محل و ...در دستور کار این طرح قرار دارد.
    وی درخصوص اولویت مکان ها و شهرهای اجرای طرح گفت: براساس مطالعات انجام شده، مناطق موردنظر برای ایجاد مجتمع منطقه ای بدست آمده است که شهرهای اصفهان، تبریز، همدان، شیراز، اهواز، مشهد، کرمان، یزد و ساری در این مرحله شامل طرح هستند.
    سرپرست سایپایدک افزود: اولویت اول اجرای این طرح شهر شیراز به عنوان نماینده مجتمع منطقه ای جنوب و اولویت دوم شهر مشهد به عنوان نماینده مجتمع منطقه ای شمال شرق در حال اجرای پروژه مذکور می باشند که وضعیت پیشرفت پروژه در این دو شهر بیش از 60 درصد است.
    وی در خاتمه گفت: اولویت بعدی مکان های اجرای طرح شهرهای اصفهان و تبریز هستند که در مرحله انتخاب سرمایه گذار می باشند و سایر شهرهای موردنظر در مرحله مکان یابی قرار دارند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو