فونیکسریمکسبهتام

در ۴۸ ساعت گذشته رخ داده است:

وقوع ۷ تصادف جاده ای در زنجان با ۴ فوتی ۵ مصدوم

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته محورهای مواصلاتی استان زنجان هفت تصادف فوتی و جرحی رخ داده است، گفت: چهار فوتی و پنج مصدوم حاصل تصادفات جاده ای زنجان است.

وقوع ۷ تصادف جاده ای در زنجان با ۴ فوتی ۵ مصدوم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از راه دانا, علی اصغر شیر محمدی به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به صورت عادی و روان در جریان است.

    وی با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته سه تصادف منجر به وفت در محورهای مواصلاتی استان زنجان رخ داده است، ابراز کرد: چهار فوتی و پنج مصدوم حاصل تصادفات جاده ای در 48 ساعت گذشته استان زنجان است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اولین تصادف منجر به فوت در محور زنجان- بیجاربین سواری پژو 405 با وانتنیسان رخ داده است، عنوان داشت: این حادثه راس ساعت 15 عصر روز پنج شنبه  به وقوع پیوسته که انحراف به چپ پژو 405 علت اصلی این تصادف بوده است.

    شیر محمدی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه راننده پژو 405 به علت جراحات وارده در دم فوت کرده و سرنشین نیز در بیمارستان جان خود را از دست داده است، افزود: راننده و سرنشین وانتنیسان مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

    وی از واژگونی سواری ال90 در محور زنجان- قزوین خبر داد و تصریح کرد: این حادثه راس ساعت 17 عصر روز پنج شنبه رخ داده که عدم توجه به جلو راننده ال90 باعث خروج سواری از سطح جاده و واژگونی وسیله نقلیه شده است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه راننده سواری به علت عدم استفاده از کمر بند ایمنی از خودرو به بیرون پرتاب شده و در دم فوت کرده است، ادامه داد : سرنشین مصدوم به بیمارستان منتقل شده است.

    شیر محمدی با اشاره به اینکه یک دستگاه گریدر در محور زنجان- طارم به دره سقوط کرده است، اضافه کرد: بی احتیاطی و عدم توجه به جلوی راننده گریدر علت اصلی این حادثه بوده که متاسفانه راننده گریدر در این حادثه جان خود را از دست داده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط