فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه / ۱۲ آذر ۹۶

رشد سهام خودرویی‌ها در بورس تهران

عصر خودرو- در دومین روز معاملات بورس تهران در این هفته روند قیمتی سهم‌ها در گروه‌های فلزات اساسی و نفت عموما کاهشی بود، اما خودرویی‌ها توانستند روند رو به رشدی را تجربه کنند.

رشد سهام خودرویی‌ها در بورس تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، امروز یکشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران 344 واحد افت کرد و به رقم 90 هزار و 951 رسید. همچنین شاخص کل هم وزن پس از هشت واحد کاهش تا رقم 17 هزار و 646 واحدی پایین رفت.

    شاخص آزاد شناور نیز در این مدت 343 واحد افت کرد و رقم 98 هزار و 407 واحد را تجربه کرد. همچنین شاخص بازار اول 446 واحد کاهش یافت و تا رقم 64 هزار و 615 پایین رفت، اما شاخص بازار دوم با 337 واحد رشد به رقم 193 هزار و 628 واحد رسید.

    در معاملات امروز نماد فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان هر یک به ترتیب با 86، 57 و 57 واحد تاثیر، بیشترین تاثیر کاهنده را روی دماسنج بازار سرمایه داشتند، اما در طرف مقابل سرمایه‌ گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین، ایران خودرو، شرکت ارتباطات سیار ایران، 36، 21 و 20 واحد در رشد دماسنج بازار سرمایه نقش داشتند.

    امروز در گروه فلزات اساسی اکثریت نمادها شاهد افت قیمت پایانی بودند. در این گروه 120 میلیون سهم به ارزش بیش از 25 میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

    همچنین گروه فرآورده‌های نفتی، کوک و سوخت هسته‌ای نیز اکثرا با کاهش قیمت‌ها همراه بودند. دراین گروه 33 میلیون سهم به ارزش 15 میلیارد و 700 میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفت.

    در گروه خودرو نیز 117 میلیون سهم به ارزش نزدیک به 14 میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت. در این گروه مخالف فلزی‌ها و نفتی‌ها روند قیمت‌ها عموما افزایشی بود هرچند درصد افزایش آن چندان چشمگیر نبود.

    ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم 197 میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 283 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 70 هزار و 567 نوبت دادوستد بود.

    آیفکس نیز 2.7 واحد کاهش یافت و به رقم 1020 واحدی رسید. همچنین ارزش معاملات فرابورس ایران به رقم 231 میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن 219 میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی 39 هزار و 284 نوبت دادوستد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو