فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو لس آنجلس ۲۰۱۷ (۲۱)

فینالیست‌های خودرو، تراک و شاسی‌بلند سال آمریکا

عصر خودرو- فینالیست‌های خودرو، تراک و شاسی‌بلند سال آمریکای شمالی (NACTOY) سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس اعلام شدند.

فینالیست‌های خودرو، تراک و شاسی‌بلند سال آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فرادید, این لیست کوتاه شامل سه نام معتبر در هر بخش بوده و البته هیئتی متشکل از 60 خبرنگار دنیای خودرو پس از تست‌های متعدد انتخاب‌های خود را اعلام کرده‌اند. برندگان نهایی جوایز خودرو، تراک و شاسی‌بلند سال آمریکای شمالی پانزدهم ژانویه سال آینده در نمایشگاه خودروی دیترویت 2018 اعلام خواهند شد.

    خب بیایید نگاهی به بخش خودروی سال آمریکای شمالی 2018 بیندازیم که در آن خودروهای آلفارومئو جیولیا، آئودی A5 اسپورت بک، ب‌ام‌و سری 5، هیوندای آیونیک، کیا ریو، لکسس LC500، پورشه پانامرا و سوبارو ایمپرزا حذف شده و تنها سه خودروی هوندا آکورد، کیا استینگر و تویوتا کمری به لیست نهایی راه یافته‌اند.

    اما سه نامزد نهایی راه یافته به بخش جایزه خودروی کاربردی سال آمریکای شمالی عبارت‌اند از آلفارومئو استلویو، هوندا اودیسه و ولوو XC60. در این بخش نیز آئودی Q5، ب‌ام‌و X3، بیوک انکلیو، شورولت اکوئینکس، شورولت تراورس، جیپ کامپس، کیا نیرو، لندروور دیسکاوری، مزدا CX-5، سوبارو کراس ترِک، فولکس‌واگن اطلس و تیگوان از راه‌یابی به بخش نهایی بازمانده‌اند.

    در بخش تراک سال 2018 آمریکا نیز سه خودروی شورولت کلرادو ZR2، فورد اکسپدیشن و لینکلن نویگیتور به عنوان نامزد نهایی حضور دارند.

     

    یکی از دست‌اندرکاران انتخاب خودروی سال آمریکای شمالی می‌گوید: وظیفه انتخاب این 9 فینالیست مخصوصاً در بخش بسیار رقابتی خودرو بسیار سخت بوده است؛ و درحالی‌که شاید برخی از خودروها بیشتر موردتوجه بوده‌اند اما همه‌ی خودروهای این رقابت قابل‌اعتنا هستند.

    سال پیش شورولت بولت بود که عنوان خودروی سال آمریکای شمالی را به دست آورد و جوایز تراک و خودروی کاربردی سال نیز به ترتیب به هوندا ریجلاین و کرایسلر پاسیفیکا اعطا شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو