فونیکسریمکسبهتام

روحانی به بزرگ‌ترین وعده انتخاباتی خود در صنعت خودرو عمل می‌کند

خصوصی‌سازی کامل؛ ابتدا ایران خودرو بعد سایپا

عصر خودرو- گروه صنعتی ایران‌خودرو طی اعلامیه‌ای خطاب به سازمان بورس، از فروش سهام درون شرکتی سرمایه‌گذاری سمند خبر داد.

خصوصی‌سازی کامل؛ ابتدا ایران خودرو بعد سایپا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، گروه صنعتی ایران‌خودرو سرانجام کلید تکمیل خصوصی‌سازی در صنعت خودرو را زد و در نامه‌ای به سازمان بورس اعلام کرد قصد دارد سهام شرکت سرمایه‌گذاری سمند را به‌ عنوان یکی از سهام درون شرکتی خود به مزایده بگذارد تا به این ترتیب یکی از اصلی‌ترین وعده‌های رئیس‌جمهور در صنعت خودرو در دوران مدیریت هاشم یکه زارع محقق شود.

    حسن روحانی دو سال پیش وعده تحول در صنعت خودرو کشور را داد، وعده‌ای که با روی کار آمدن وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت دوازدهم دوباره در دستور کار قرار گرفت.

    وعده خصوصی‌سازی ایران‌خودرو همواره از سوی دولت‌های بسیاری داده شده بود. گویا این وعده به همت هاشم یکه زارع که نامش به‌طور یقین با واگذاری بلوک سمند به‌عنوان مرد تاریخ‌ساز این صنعت به ثبت خواهد رسید، جامه  عمل به خود گرفته است و دولت به وعده داخلی و بین‌المللی خود در صنعت خودرو عمل خواهد کرد.

    وزیر جدید صنعت به همه  ثابت کرد راه نجات تاریخی صنعت خودرو ایران را نیک می‌داند و لحظه ای زمان را برای بهبود واقعی شیوه اداره صنعت خودرو هدر نخواهد داد . تصمیم جسورانه وزیر جدید خط بطلانی بر سه دهه اداره غلط صنعت خودروایران است و راه انتقاد جامعه از آینده صنعت خودرو و نقش دولت و نظام را خواهد بست .

    حمایت هاشم یکه زارع از انقلاب مالکیتی در صنعت خودرو نشان خواهد داد او برای اجرای این تصمیم بزرگ در جستجوی مقام مافوق بود که با حضور شریعتمداری این حمایت حاصل شد و یکه زارع جواب منتقدین چندین ساله خود را خواهد داد و گذر زمان نشان داد و از این پس هم نشان خواهد داد که او به دنبال چه بوده است.

    باید به دولت دوازدهم تبریک گفت که جسارت کرد و چنین تصمیم بزرگی گرفت. همه رسانه‌های کشور باید کمر همت ببندند تا این اتفاق بزرگ و خواسته تاریخی مردم و سهامداران صنعت خودرو محقق شود. شایسته است اقتصاد ایران به مناسبت روز مزایده سهام سمند در ایران‌خودرو جشن بزرگی اعلام کنند که این تازه آغاز راه است و به‌زودی شاهد اجرای تصمیم دولت در سایپا و بنگاه‌های بزرگ و تأثیرگذار صنعتی ایران خواهیم بود. اجرای وعده‌های انتخاباتی دولت در حوزه خودرو نویدبخش روزهای بسیار درخشانی در صنعت و اقتصاد ایران است و پاسخ به اعتماد مردم در وعده های صنعتی و اقتصادی انتخاباتی است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو