فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بازدید از غرفه سایپا:

کوییک خودروی خوبی از نظر کیفیت است

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در بازدید از غرفه گروه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس گفت: کوییک محصول جدید سایپا خودروی خوبی است و به کسب سهم بازار این خودرو در کشور خوش بین هستم.

کوییک خودروی خوبی از نظر کیفیت است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، خلیل قاسمی که با همراهی مدیر روابط عمومی سایپا از نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ تجهیزات وابسته بندرعباس دیدن می کرد، با بیان مطلب فوق تاکید کرد: نقش سایپا به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور بر کسی پوشیده نیست.
    وی تصریح کرد: سایپا در زمینه خودروهای سواری، وانت بارها و کشنده ها از دیرباز در صنعت خودروی کشور نقش پررنگی داشته است.
    قاسمی گفت: انتظار از خودروسازان داخلی این است که سطح خدمات خود را در کشور تقویت کرده و نظارت بر نمایندگی های استان ها را با جدیت بیشتر دنبال کنند تا در نهایت باعث افزایش بیشتر رضایت مندی مردم شود.
    رئیس سازمان صنعت معدن و‌ تجارت استان هرمزگان با اشاره به اینکه سایپا در گذشته همواره قیمت محصولات تولیدی خود را متناسب با سطح درآمد اغلب مردم مدنظر داشته است خاطرنشان کرد: تنوع محصولات سایپا خوب است ولیکن سایپا می تواند همچون گذشته به قیمت گذاری محصولات در کنار کیفیت توجه جدی نماید تا مشتریان فراوان خود را در سطح کشور و به تبع آن در استان هرمزگان حفظ کند.
    وی تصریح کرد: سایپا اگر در محصولات جدید به مقوله قیمت گذاری توجه جدی نماید همچنان جایگاه خود را در بین مردم و‌ مشتریان حفظ خواهد کرد.
    قاسمی افزود: پراید خودروی باکیفیتی بوده است که از نظر قیمت با سطح درآمدی اغلب مردم کشور سازگاری داشته و دارد.
    وی با اشاره به استفاده ناوگان تاکسیرانی بندرعباس از آریو تاکسی و ‌کیفیت این خودرو گفت: آریو خودروی باکیفیتی است که با شرایط آب و هوایی استان هرمزگان سازگاری دارد اما بنظر می رسد از نظر قیمت گذاری یا نحوه شرایط پرداخت نیاز به بررسی بیشتر داشته تا در سطح وسیع تری مورد استفاده قرار گیرد.
    رئیس سازمان صنعت معدن و‌ تجارت استان هرمزگان در پایان از نقش پررنگ و مقتدرانه گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته بندرعباس قدردانی کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو