فونیکسریمکسبهتام

رئیس خدمات شهری شهرداری همدان مطرح کرد

خرید ۴ هزار تن نمک و ۶ هزار تن ماسه برای پاکسازی معابر شهری

عصر خودرو- رئیس خدمات شهری شهرداری همدان از خرید ۴ هزار تن نمک و ۶ هزار تن ماسه برای پاکسازی معابر شهری برای پاکسازی معابر شهری در فصل زمستان توسط شهرداری همدان خبر داد.

خرید ۴ هزار تن نمک و ۶ هزار تن ماسه برای پاکسازی معابر شهری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، حسین خانجانی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان اظهار کرد: هر ساله شهرداری همدان عملیات اقدامات و فعالیت‌های زمستانی درون‌شهری را در قالب یک ستاد در آبان ماه تشکیل می‌دهد.

    وی افزود: در بحث خرید تجهیزات و ایجاد امکانات زمستانه با همکاری بخش خصوصی 4 هزار تن نمک و 6 هزار تن ماسه توسط شهرداری برای پاکسازی معابر شهری در زمان بارش برف امسال پیش بینی برایخرید شده است.

    رئیس خدمات شهری شهرداری همدان  ادامه داد: در مرحله نخست شهرداری با 52 دستگاه خودرو برف روبی که 42 دستگاه آن برای عملیات برفروبی به تجهیزات و تیغه مجهز شده آماده شده و در مرحله دوم نیز 200 دستگاه ماشین آلات برای پاکسازی مناطق مختلف و کوچه های فرعی در نظر گرفته شده است.

    وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 30 دستگاه خاور و نیسان آماده برای نمکپاشی و هشت دستگاه نمک پاش به این منظور در نظر گرفته شده است.

    خانجانی با بیان اینکه در ایام زمستان در زیرگذر و روگذرها بنرهای هشدار برای رعایت نکات ایمنی رانندگان نصب می شود، تصریح کرد: از همه رانندگان خواستاریم در ایام بارش برف خودروی شخصی خود را مجهز به لاستیک یخ شکن و زنجیر چرخ کنند و در زمان بارش برق حاشیه معابر را از پارک خودروها خالی نگه دارند تا برف روبی شهرداری با تاخیر در معابر و خیابان ها مواجه نشود.

    کاهش 80 درصدی بارش ها در پاییز امسال در همدان

    کارشناس اداره هواشناسی استان همدان نیز با بیان اینکه بارش ها در پاییز امسال در همدان خوب نبود، گفت: پیش بینی هواشناسی برای بارش باران در پاییز امسال 10 درصد زیرنرمال بود اما متاسفانه امسال بارش ها تا 80 درصد کاهش داشت.

    نادر پیرتاج ادامه داد: پیش‌بینی هواشناسی همدان برای بارش‌های دی و بهمن ماه امسال نیز نرمال گزارش شده است یعنی نسبت به نرمال بلندمدت 104 میلیمتر خواهد بود و دمای هوا در فصل زمستان افزایش یک تا دو درجه‌ای را نشان می‌دهد.

    وی با بیان اینکه در پنج روز آتی انتظار بارندگی در همدان به صورت ضعیف پیش‌بینی می شود؛ افزود: تاکنون اداره هواشناسی استان همدان به ادارات مختلف 19 اطلاعیه و پنج اخطاریه را در خصوص احتمال بارش‌ها صادر کرده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو