فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ عابدی:

شهروندان زمان زلزله راه را برای عبور خودرو‌های امدادی باز بگذارند

آماده باش پلیس راهور در بلندترین شب سال

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش پلیس راهور در شب یلدا به منظور تسهیل رسانی در امر ترافیک خبر داد.

شهروندان زمان زلزله راه را برای عبور خودرو‌های امدادی باز بگذارند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ حسن عابدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  اظهار کرد: با توجه به تعطیل کردن ادارات و دانشگاه‌ها، طرح زوج و فرد از درب منازل و طرح ترافیک به ماننده هفته‌های گذشته در ساعت 13:00 پایان می‌پذیرد.

    وی در ادامه افزود: با توجه به وقوع زلزله شب گذشته شهروندان به خیابان هجوم بردند و همین امر باعث شده بود شاهد تشکیل صف‌های طولانی در پمپ بنزین‌ها بودیم و مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

    سرهنگ عابدی عنوان کرد: مردم در چنین مواقعی از عجله و شتاب پرهیز کنند و قبل از آن که سوار بر وسیله نقلیه خود شوند، ابتدا اطلاعات لازم را درباره وضعیت ترافیکی مسیرهای تردد خود دریافت کنند.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان کرد: پس از وقوع زلزله شب گذشته بسیاری از شهروندان از منازل خود خارج شدند و به سمت پارک‌ها هجوم بردند و خودرو‌ها را به صورت دوبل و سوبل پارک کردند و این اقدام منجر به بسته شدن مسیرها برای تردد خودرو‌های امدادی شد.

    وی افزود:‌ در حال حاضر ترافیک در تمام معابر شهری پایتخت عادی و روان است و به مردم هم توصیه می‌کنیم که با توجه به آلودگی هوا کمتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان بیان کرد: با توجه به پیش بینی ترافیک در شب یلدا، همکاران ما در حالت آماده باش 100 درصدی به سر می‌برند و در معابر به منظور تسهیل رسانی در امر ترافیک استقرار می‌یابند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط