فونیکسریمکسبهتام

بهترین و قدرتمندترین خودروهای جهان درسال۲۰۱۷

عصر خودرو - قدرت در جهان اتومبیل‌های سال جاری به مسئله بزرگی تبدیل شد. این گزینه نه تنها عامل محبوبی در خودروهای امسال بود، بلکه به گزینه‌ای فراگیر در میان خودروسازان تبدیل شد.

بهترین و قدرتمندترین خودروهای جهان درسال۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، زمان زیادی از تاثیر و مانور 500 اسب‌بخاری‌ها نمی‌گذرد، که 700 اسب‌بخاری‌ها از راه رسیده و قلمرو قدرت را در اختیار خود قرار دادند. در این مطلب  به بررسی قدرتمندترین خودروهای جاده‌ای در سال 2017 می‌پردازیم.

بوگاتی شیرون: 1479 اسب‌بخار

شیرون 2.5 میلیون دلاری، قدرتمندترین خودروی تولیدی بازار جهان است. پیشتر نیز ویرون این لقب را از آن خود کرده بود. این خودرو با یک موتور 8 لیتری کواد توربوشارژ 16 سیلندری حدود 1500 اسب‌بخار قدرت دارد و با با بیشینه سرعت 420 کیلومتر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

دوج چلنجرSRT دمون: 808 اسب‌بخار

خودروهای سریع زیادی را می‌توانید با قیمت 85 هزار دلار خریداری کنید. اما در میان انتخاب‌های شما، قدرتمندترین خودروی آمریکایی دوج چلنجر SRT دمون محسوب می‌شود.  خودرویی که برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر به 2.3 ثانیه زمان نیاز دارد. خودرو از یک موتور سوپرشارژ V8 با قدرت 808 اسب‌بخار بهره می‌برد. اما می‌توانید با راه‌کارهای ویژه قدرت را به 840 اسب‌بخار برسانید.

فراری 812 سوپر فست: 789 اسب‌بخار

کمتر خودرویی مانند فراری 812 سوپرفست نام مناسبی دارد و می‌تواند با بیشینه سرعت 339 کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. این کوپه 335 هزار دلاری  به یک موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 789 اسب‌بخار مجهز است. باید گفت موتور این خودرو قدرتمندترین موتور احتراق طبیعی است که در دنیای خودروهای امروز می‌توان خریداری کرد.

لامبورگینی اونتادور S: با قدرت 730 اسب‌بخار

موتور 6.5 لیتری V12  این خودرو اکنون قدرت بیشتری دارد و خروجی‌اش به میزان 730 اسب‌بخار است. روند شتاب‌گیری در دنده‌های مختلف، باعث می‌شود که رسیدن به سرعت بالای 360 کیلومتر بر ساعت در این اتومبیل ، بدیهی به نظر برسد.

جیپ گرند چروکی ترک‌هاک: 707 اسب‌بخار

خودروهای مورد بحث، خودروهای قدرتمند و زیبایی هستن و شتاب و سرعت در آنها حرف اول را می‌زند. اما آیا می‌توانید با این همه توان و قدرت کاری فوق‌العاده با آنها انجام دهید یا محمولاتی سنگین را جابه‌جا کنید. اما یک موتور 707 اسب‌بخاری هلکت روی جیپ گرند چروکی ترک‌هاک این خودرو را به قدرتمندترین SUV جهان تبدیل کرده است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو