فونیکسریمکسبهتام

فروش خودروهای فراری ایتالیا با ارز مجازی کلید خورد

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و بازرگانی شرکت خودروسازی فراری ایتالیا اعلام کرد که این شرکت فروش خودروهای اسپورت لوکس خود در آمریکا با ارز مجازی را آغاز کرده و قرار است با توجه به درخواست افراد ثروتمند این سیاست در بازار اروپا هم اجرا شود.

فروش خودروهای فراری ایتالیا با ارز مجازی کلید خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸:۰۰

    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، انریکو گالی‌‌یِرا، مدیر بازاریابی و فروش شرکت خودروسازی فراری ایتالیا، اعلام کرد که این شرکت فروش محصولات خود در آمریکا به ارزهای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کرده است.

    وی تأکید کرد که قرار است این سیاست در بازارهای اروپایی و با توجه به درخواست افراد ثروتمند اجرایی شود.

    البته پیشتر در سال 2021 هم شرکت تولید خودروهای برقی تسلا نیز فروش به بیت کوین را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کلید زده بود، اما پس از مدتی ایلان ماسک، بنیان‌گذار این شرکت و ثروتمندترین فرد جهان، به خاطر نگرانی‌های زیست محیطی در فرایند استخراج بیت کوین، این روند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف کرد.

    گالی‌یرا تأکید کرد که صنعت استخراج ارزهای مجازی اقداماتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در راستای کاهش تولید آلایندگی با استفاده از نرم‌افزارهای جدید و توسعه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را در دستورکار قرار داده و همین امر موجب شده تا فراری فروش محصولاتش به ارزهای مجازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرایی کند.

    وی گفت هدف ما رسیدن به آلایندگی صفر درصدی تا سال 2030 است.

    فراری در نیمه نخست امسال 1800 دستگاه خودرو به آمریکای شمالی ارسال کرده که بخشی از آنها در بازار ایالت متحده عرضه شده است.

    این مقام شرکت فراری ایتالیا تأکید کرد که با این اقدام شاهد خرید خودروهای فراری توسط مشتریانی خواهیم بود که تا پیش از این توان پرداخت پول خودروهای فراری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشتند اما لزوما مشتری این شرکت نبودند.

    این شرکت ایتالیایی که قیمت خودروهایش بین 200 هزار تا بیش از 2 میلیون دلار است، در سال 2022، 13 هزار و 200 دستگاه خودرو فروخته است. 46 درصد خودروهای فراری هم در نیمه نخست امسال هم به اروپا و خاورمیانه و آفریقا صادر شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم