فونیکسریمکسبهتام

رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس خبر داد:

انهدام باند سرقت کامپیوتر خودرو در شرق تهران

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس، با اشاره به انهدام یک باند سرقت لوازم خودرو در شرق تهران تاکید کرد: این باند دو نفره شب گذشته طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به جرایم خود اعتراف کردند.

انهدام باند سرقت کامپیوتر خودرو در شرق تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، سرهنگ ضرغام امیری، در تشریح جزییات این خبر گفت: با افزایش سرقت لوازم و قطعات داخلی خودرو خصوصا کامپیوتر خودرو، در این محدوده، ماموران تجسس کلانتری را بر آن داشت تا موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

    وی افزود: با بکارگیری شیوه‌های تخصصی و طی یک سلسه اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران موفق شدند محل اختفای این دو سارق را در همان محدوده شناسایی کنند و پس از کسب دستور مقام قضایی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

    این مقام انتظامی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و هماهنگ هر دو سارق در مخفیگاهشان دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت کامپیوتر خودروهای پارک شده در خیابان و بدون سیستم ایمنی مناسب، اعتراف کردند.

    امیری با بیان اینکه در بازجویی‌های انجام شده هر دو متهم به همدستی با هم و مشارکت در سرقت ها اعتراف کردند، اظهار داشت داشت: سارقان در اعترافات خود به 11 فقره سرقت کامپیوتر خودرو طی ماه گذشته در این محدوده اقرار کرده و پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط