فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه سایپا در رونمایی از خودرو برلیانس تاکسی گفت:

برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از برلیانس تاکسی در هشتمین نمایشگاه شهر ایده آل جزیره کیش گفت: با هماهنگی وزارت کشور، بانک ها و سایر سازمان های مربوطه به دنبال ایجاد شرایط مناسب جهت تسهیل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور هستیم و در گام اول خودروی برلیانس را به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.

برلیانس خودرویی مناسب جهت ناوگان تاکسیرانی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مراسم رونمایی از خودروی برلیانس تاکسی محصول گروه سایپا با حضور مهندس محسن جهرودی مدیرعامل سایپا و دکتر هیربد معصومی معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کل کشور برگزار شد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مراسم و در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز از محصولی رونمایی شد که به ناوگان تاکسیرانی کشور ملحق می شود و دارای استانداردهای بالای زیست محیطی است.

    وی افزود: خودروی برلیانس تاکسی دارای استاندارد یورو 5 است و اتاق بسیار مناسب برای جابجایی مسافران دارد و از فضای راحتی برای راننده تاکسی برخوردار بوده و تمام استانداردهای مدنظر وزارت کشور و سازمان تاکسیرانی کشور را گذرانده است.

    مهندس جهرودی گفت: نگاه دولت حمایت از قشر زحمت کش رانندگان تاکسی است و به تبع آن گروه خودروسازی سایپا نیز با همین نگاه حمایتی به این حوزه ورود کرده و شرایط مناسبی را برای اسقاط خودروهای فرسوده و دریافت تسهیلات مناسب بانکی ایجاد کرده است.

    مدیرعامل گروه سایپا افزود: نگاه سایپا در این حوزه ترسیم جایگاه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور است که با همکاری وزارت کشور و اتحادیه تاکسیرانان کل کشور در حال حرکت به این سمت هستیم.

    وی ضمن تقدیر و تشکر از وزارت کشور، شورای عالی ترافیک و پلیس راهورناجا در خصوص همکاری برای الحاق خودروی برلیانس به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: امیدواریم که بتوانیم برای الحاق سایر خودروهای گروه خودروسازی سایپا به ناوگان حمل و نقل عمومی از همکاری این سازمان ها بهره مند شویم.

    مدیرعامل گروه سایپا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص صادرات محصولات گروه سایپا گفت: اگر بخواهیم در یک بازار مزیت رقابتی داشته باشیم، باید در بازارهای منطقه ورود کنیم و هر خودروسازی برای صادرات نیاز به شبکه دارد و ما برای ورود به بازارهای جهانی باید از شبکه خودروسازان معتبر جهانی استفاده کنیم که این امر برای گروه سایپا با مشارکت شرکت سیتروئن محقق خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو