فونیکسریمکسبهتام

تداوم روند صعودی تیراژ خصوصی‌ها

عصر خودرو- آمار تولید ۹ ماه امسال خودروسازان داخلی نشان می‌دهد بخش خصوصی صنعت خودرو توانسته روند صعودی تیراژ خود طی سال‌جاری را حفظ کند.بنابر آمار اعلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان خصوصی کشور در مجموع ۹۲ هزار و ۵۶۳ دستگاه انواع محصولات سواری را در ۹ ماه به تولید رسانده و در نتیجه حدود ۳۶ درصد به تیراژ خود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزوده‌اند.

تداوم روند صعودی تیراژ خصوصی‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، بر این اساس، سهم خودروسازان خصوصی از کل خودروهای تولیدی کشور تا پایان آذرماه امسال، به بیش از 10 درصد بالغ می‌شود. جزئیات آمار اعلامی نشان می‌دهد بیشترین تیراژ در بین شرکت‌های بخش خصوصی، به «مدیران خودرو» رسیده، چه آنکه این شرکت توانسته در 9 ماه امسال 52 هزار و 9 دستگاه انواع محصولات چینی را مونتاژ کند. این شرکت در حال حاضر خودروهای متعلق به دو برند چری و ام‌وی‌ام را مونتاژ و به دست مشتریان ایرانی می‌رساند.با توجه به این آمار، مدیران خودرو توانسته تیراژ خود را در مقایسه با 9 ماه سال گذشته، حدود 40 درصد بالا ببرد. در بین محصولات مونتاژی این شرکت، ام‌وی‌ام مدل X22 دارای بیشترین تیراژ بوده و کمترین رقم تولید نیز به مدل قدیمی ام‌وی‌ام 315 اختصاص یافته است.

    از سوی دیگر اما «کرمان موتور» نیز که 31 هزار و 764 دستگاه تیراژ طی 9 ماه امسال داشته، توانسته تولید خود را نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته حدود 19 درصد افزایش دهد. این شرکت محصولاتی از هیوندایی، جک و لیفان را مونتاژ می‌کند و بیشترین تیراژ در این بین نیز متعلق به جک شاسی‌بلند مدل S5 است و جک J4 نیز کمترین حجم تولید را دارد. بعد از کرمان موتور اما «گروه بهمن» با تیراژ 6 هزار و 251 دستگاهی‌اش، 111 درصد رشد تولید را به خود دیده است. این خودروساز در حال حاضر مزدا3 و خودرو چینی بسترن را در دو مدل B50 و B30 مونتاژ می‌کند.بیشترین تیراژ این خودروساز به مزدا3 تعلق دارد و مدل  B50نیز دارای کمترین رقم تولید است. در بین دیگر شرکت‌های بخش خصوصی اما «خودروسازان‌ بم» نیز توانسته در دور جدید فعالیت خود، یک هزار و 68 دستگاه جیلی را مونتاژ کند. در نهایت اما «راین خودرو» و «دیارخودرو» نیز تا پایان آذرماه امسال هیچ تولیدی نداشته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو