فونیکسریمکسبهتام

رییس اورژانس تهران:

موتورلانس‌ها در ١٤١ نقطه تهران فعال هستند

عصر خودرو- رییس اورژانس تهران با بیان اینکه روزانه ١۰۰۰ تماس مزاحم با اورژانس برقرار می شود، گفت: از مردم خواهش می‌ کنیم تماس بی‌مورد و غیرمرتبط نگیرند.

موتورلانس‌ها در ١٤١ نقطه تهران فعال هستند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر پیمان صابریان در مراسم رونمایی از نرم ‌افزار اورژانس 115 گفت: از 5 مرداد امسال موتورلانس‌ها آغاز به کار کرده‌اند و درحال حاضر در 141 نقطه شهر تهران موتورلانس‌ها فعال هستند که تراکم و فعالیت آن‌ها به حجم ماموریت در آن نقاط و محلات بستگی دارد.

    وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک شهری، موتورلانس‌ها به خدمت‌رسانی بهتر به مردم کمک می‌کنند،اظهارکرد: درسال جاری بیشترین ماموریت‌ها در آذرماه بود که 19 هزار و ٥٧٥ ماموریت گزارش شد یعنی هر موتورلانس تقریبا روزانه 7 ماموریت انجام داده است.

    صابریان افزود: ورود موتورلانس‌ها به مجموعه اورژانس تهران، مصرف سوخت آمبولانس‌ها را تا50 درصد و فرسودگی آمبولانس‌ ها را 30 درصد کاهش داده است.

    بنابر اعلام وبدا،رییس سازمان اورژانس تهران با اشاره به اینکه استفاده از موتورلانس‌ها به گواهینامه دیگری هم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: انجام انفرادی ماموریت، سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آموزش‌های مضاعفی به این همکاران ارائه دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط