فونیکسریمکسبهتام

ظرفیت تولید کارخانه کویرتایر به ۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت کویرتایر از افزایش ظرفیت تولید تایر در این کارخانه به بیش از ۴۰ هزار تن در دو سال آینده خبر داد.

ظرفیت تولید کارخانه کویرتایر به ۴۰ هزار تن افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، سید محمدحسین زینلی امروز در آیین معارفه مدیر اداره بازاریابی و فروش این شرکت اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید از جمله اهداف و برنامه‌های پیش رو در این شرکت است که امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های لازم به این مهم دست یابیم.

    وی با بیان اینکه سال مالی جدید این شرکت از اول دیماه آغاز شده است تصریح کرد: در سال مالی گذشته سال خوبی برای این شرکت رقم خورد.

    مدیرعامل شرکت کویرتایر افزود: علاوه بر تولید که به عنوان وظیفه اصلی سازمان است اقدامات دیگری در جهت نوسازی و بازسازی خط تولید و تکنولوژی انجام شد.

    زینلی اظهار داشت: امید است با توجه به همه تنگناهایی که در بازار داریم و همه فشاری که بر فروش است برنامه‌های  کارخانه را به خوبی پیش ببریم و در اهدافمان که افزایش 40 هزار تنی تولید برای دو سال آینده پیش‌بینی شده است دست یابیم.

    توانمندی طراحی تایرهای  مورد نیاز بازار در شرکت کویرتایر فراهم است

    مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر نیز در این مراسم گفت: دانش فنی مورد نیاز برای طراحی تایرهای مورد نیاز بازار و شرکت‌های خودرو ساز داخلی در شرکت کویرتایر فراهم است.

    سیدعلی ضیاءتبار با بیان این مسئله که اداره بازاریابی و فروش ارتباطی تنگاتنگ با اداره تکنولوژی و تحقیقات دارد و این همکاری در شرکت کویرتایر تاکنون به خوبی مشهود بوده است اظهار داشت: همکاری با شرکت‌های خودروساز در راستای تامین تایر خودروهای جدید و استانداردها و الزامات فنی این شرکت‌ها است که باید با استانداردهای جهانی تایرهای نسل جدید مطابقت داشته و در سری‌های سرعتی بالا (V , H) طراحی و تولید شوند.

    وی یادآور شد: داده‌های جمع‌آوری شده از فعالیت‌های انجام شده در بخش ارائه خدمات پس از فروش  نیز به ما کمک می‌کند تا بانک اطلاعاتی مدون و دقیقی از عملکرد محصول در شرایط مصرف داشته باشیم تا از این طریق بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ، راهکارهای بهبود عملکرد تایر در شرایط سرویس و تامین نیازمندی‌های مشتریان و مصرف کنندگان را تعریف و اجرایی کنیم.

    مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر بیان کرد: در این ارتباط فعالیت‌های همکاران در بخش خدمات پس از فروش اهمیت زیادی پیدا می‌کند و سرعت و دقت در جمع‌آوری و انتقال داده‌ها، رمز موفقیت شرکت در این کار است.

    ضیاء‌تبار گفت: دریافت به موقع اطلاعات از عملکرد تایر در شرایط سرویس و پایش آن می‌تواند به تعریف پروژه‌های بهبود و افزایش میزان رضایت مشتریان و مصرف کنندگان کمک زیادی کند.

    وی اظهار داشت: اداره بازاریابی و فروش کویرتایر می‌تواند با برقراری ارتباط با بخش تحقیقات شرکت‌های خودروساز، مجموعه‌ای از اطلاعات مربوط به انواع تایرهای در حال مصرف و نیاز به تایرهای جدید را در اسرع وقت به اطلاع اداره تحقیقات و تکنولوژی رسانیده تا از این طریق فرآیند طراحی و توسعه  محصولات جدید و ارائه به موقع آن امکان پذیر شود.

    مدیر اداره تحقیقات و تکنولوژی شرکت کویرتایر بیان کرد: برقراری ارتباط با بخش تحقیقات و توسعه شرکت‌های خودروساز هدف دیگر شرکت کویرتایر است تا بتوان به موقع اطلاعات مربوط به برنامه تولید خودروهای جدید و پلتفرم‌های در دست طراحی خودروسازان را دریافت و بر اساس آن نسبت به طراحی تایرهای موردنظر، تولید و صحه‌گذاری تایرها در شرایط آزمایشگاهی و شرایط سرویس اقدام کرده و به موقع محصول را به خودروساز ارائه داد، به این ترتیب محصولات موردنیاز ایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی و تولید خواهد شد.

    ضیاء‌تبار افزود: تبادل سریع و به موقع اطلاعات بین ادارات بازاریابی و فروش و تحقیقات و توسعه موجب خواهد شد تا هم بتوان موقعیت محصول را در بازار رصد کرده و هم با آگاهی از برنامه‌های آتی شرکت‌های  خودروساز، برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شرکت کویرتایر را تدوین کرد.

    مرتضی قربانی‌گلپرور امروز در آیین معارفه مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر اظهار داشت: رقابت در بازار تایر در حوزه فروش فقط تایرهای داخلی نیست و خوشبختانه با تلاش مضاعف پرسنل، کویرتایر جایگاه بسیار خوبی به لحاظ کیفی و به لحاظ بازار در صنعت تایر داخلی دارد و رقابت فعلی از نظر کیفی، قیمت تمام شده و شرایط فروش، تایرهای خارجی است.

    افزایش تنوع محصولات کویرتایر در دستور کار است

    مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر از ثبت بیش از 100 برند خارجی خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر  حدود 70 برند اعم از چینی و غیر چینی در حال وارد شدن است.

    وی اظهار داشت: تلاش بسیار خوبی  برای افزایش تنوع محصولات کویرتایر صورت گرفته است.

    مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر بیان کرد: در بحث بازارهای هدف نیز سیاست‌گذاری‌هایی که انجام شده بسیار خوب بوده و تلاش می‌شود در راستای آن سیاست‌ها بازارهای هدف را داشته باشیم و  بتوانیم حضور موثرتری در بازارهای هدف داشته باشیم.

    قربانی‌گلپرور با بیان اینکه به جرأت می‌توان گفت که خیلی دور نیست که بتوانیم جایگاه دوم را در صنعت تایر از آن خود کنیم افزود: مشکلی که در صنعت تایر داریم تایرهایی است که از خارج از کشور وارد می‌شود.

    افزایش سهم کویرتایر در بازارهای هدف در دستور کار است

    وی افزود: رقابت با این شرکت‌ها می‌طلبد که ما در بحث کیفیت، بازاریابی، فروش و خدمات فروش برنامه‌ریزی گسترده و وسیع داشته باشیم و تاکنون در بحث کیفیت کارهای خوبی انجام شده است که در بازار تایر نیز نمود آن مشخص است.

    مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر با اشاره به اینکه در بحث تنوع محصولات نیز تلاش بسیار خوبی برای افزایش تنوع محصولات کویرتایر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: در بحث بازارهای هدف نیز سیاست گذاری‌هایی که انجام شده بسیار خوب بوده است و در راستای توسعه بازارهای هدف، حفظ آن و افزایش سهم کویرتایر در بازارهای هدف برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

    وی یادآور شد: در بحث خودروسازان نیز درحال حاضر بخش قابل توجهی از تایرهای کویرتایر به خودروساز فروخته می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم تا تایرهایی که به خودروساز ارائه می‌شود تایرهای با کیفیت و خوبی باشد تا بتوانیم یک برد تبلیغاتی خوبی در جامعه داشته باشیم.

    قربانی‌گلپرور با بیان اینکه در بحث خدمات پس از فروش باید برنامه‌های خودمان را در سطح کشور موثرتر کنیم اظهار داشت: در این راستا در حال حاضر تلاش خوبی صورت گرفته و تعداد واحدهای خدمات پس از فروش شرکت کویرتایر در حال رشد است تا بتوانیم خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهیم تا در این راستا رضایت‌مندی مشتری را به دست آوریم.

    تولید روزانه 12 هزار حلقه در شرکت کویرتایر

    مدیر اداره بازاریابی و فروش شرکت کویرتایر با اشاره به اینکه همچنین در بخش تبلیغات نیز برنامه‌های خوبی صورت گرفته اما باید بازنگری‌هایی در برنامه انجام شود تا بتوانیم تبلیغات محیطی را توسعه دهیم.

    وی گفت: در حال حاضر روزانه حدود 50 هزار حلقه تایر سواری نیاز بازار است که در این راستا 12 هزار حلقه را کویرتایر تولید می‌کند و باید بتوانیم برای این 12 هزار حلقه برنامه‌ریزی کنیم و این تایرها را با قیمت خوب در بازار عرضه کنیم.

    قربانی‌گلپرور با بیان اینکه سیاست‌های فروش باید به گونه‌ای باشد که بتوانیم با قیمت مناسب و جایگاه مناسب برندمان را عرضه کنیم بیان کرد: در بحث کیفیت، کارهای خوبی انجام شده است چراکه اگر تایر ما کیفیت نداشته باشد تمام سیاست‌هایی که در فروش و بازاریابی و تبلیغات است راه به جایی نخواهد برد.

    تجربه مدیر فروش در تکنولوژی زبان مشترک مناسب‌تری با خودروسازان و تعاملات فی مابین خواهد کرد

    مدیر کارخانه کویرتایر نیز در این مراسم گفت: تجربه مهندس قربانی گل‌پرور در حوزه تکنولوژی، قطعاً زبان مشترک مناسب‌تری  با خودروسازان و تعاملات با آنها فراهم خواهد کرد و بستری خواهد بود که در فضای مناسب‌تری با خودرو سازان کار کنیم.

    محمدحسین کمیلی اظهار داشت: اگر آنچه که در این مجموعه بزرگ صنعتی که 1400 نفر زحمت تولید محصولات آن را می‌کشند توسط همکاران واحد فروش درست و به موقع عرضه نشود، این چرخ نمی‌چرخد و ما امکان تولید را نخواهیم داشت و یقیناً زحمات همکاران فروش، تکمیل کننده تلاش‌های کارخانه است.

    وی با بیان اینکه نهایت هماهنگی از طرف کارخانه با واحد فروش انجام خواهد شد تصریح کرد: موفقیت واحد فروش، موفقیت همه مجموعه کویرتایر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو