فونیکسریمکسبهتام

تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد

عصر خودرو-آذر ماه امسال تولید انواع کامیون در دو شرکت رخش خودرو دیزل و تیراژه دیزل به صفر رسید.

تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، در این مدت تولید انواع کامیون در رخش خودرو دیزل و تیراژه دیزل به ترتیب از 19 و 9 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت. گذشته از این دو شرکت اما تولید این محصول در سروش دیزل مبنا نیز نزولی بوده و از 130 دستگاه در آذر ماه 1395 به 61 دستگاه رسید.

    تولید انواع کامیون در زامیاد نیز کاهش یافته و از 9 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به هشت دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع کامیون در گروه بهمن با کاهش همراه بوده و از 549 دستگاه در آذر ماه 1395 به 393 دستگاه کاهش یافت.

    تولید این محصول در آذهایتکس نیز نزولی بوده و از 13 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به 11 دستگاه رسید. برخلاف این شرکت‌ها اما تولید انواع کامیون در سه شرکت داخلی با افزایش همراه بوده است.

    آذر ماه امسال تولید این محصول در ماموت افزایش یافته و از 77 دستگاه در آذر ماه 1395 به 238 دستگاه رسید. تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز صعودی بوده و از 34 دستگاه در آذر ماه سال گذشته به 77 دستگاه افزایش یافت.

    در این مدت تولید انواع کامیون در سایپا دیزل نیز با افزایش همراه بوده و از 116 دستگاه در آذر ماه 1395 به 542 دستگاه رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط