فونیکسریمکسبهتام

نوسازی ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج

عصر خودرو- رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از ثبت پذیرش بیش از ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده و طی مراحل اسقاط آن ها در ۱۰۰ روز گذشته خبر داد.

نوسازی ۴۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر کرج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا  ، عزیز صدرنژاد رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت:همزمان با بحران آلودگی هوا و ضرورت خروج تاکسی‌های فرسوده از ناوگان حمل و نقل درون شهری، مراحل اسقاط بیش از 400 دستگاه خودرو فرسوده انجام گرفت.

    این مسئول با اشاره به تاثیر وضعیت ظاهری تاکسی‌ها بر روی مناظر و معابر شهری گفت: از تعداد 400 دستگاه تاکسی فرسوده که قاطبه آنها به لحاظ ظاهری وضعیت نامناسبی داشتند و مراحل اسقاط آنها طی شد، 150 دستگاه تاکسی جدید در سه ماه گذشته وارد ناوگان شدند و مابقی نیز تا پایان سال و به تناسب عزم مالکان آنها در اتمام مراحل نوسازی، به خطوط تاکسیرانی(خطی و گردشی) اضافه خواهند شد.

    رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه گفت: طرح اسقاط تاکسی‌های فرسوده و اعطاء وام نوسازی به آنها برای این سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که فعالیت تاکسی‌ها در سطح شهر سهم قابل توجهی از افزایش میزان آلایندگی‌ها را شامل می شود و ما عزم جدی در خصوص کاهش هرچه بیشتر این میزان از آلاینده ها را داریم که نوسازی تاکسی ها یکی از اقدامات موثر در این خصوص است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط