فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۱۱)

نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو

عصر خودرو- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان دقایقی پیش آغاز شد و تا ۶ بهمن ماه با حضور ۱۰ مشارکت کننده برتر کشور به معرفی دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی می پردازد.

نصف جهان میزبان فعالان صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه با در اختیار داشتن یک سالن نمایشگاهی به وسعت 1100 مترمربع (سالن شیخ بهایی) به همراه تمامی زیرمجموعه های خود حضور می یابد و نمایش خودروهای جدید سیتروئن و چانگان را در برنامه دارد.
    شرکت ایران خودرو نیز علاوه بر فروش محصولات پیشین خود، خودروهای ایکاپ تولید فرانسه را برای اولین بار در بازار اصفهان، عرضه خواهد کرد.
    علاوه بر آن شرکت کارمانیا خودروهای برند BYD، شرکت کرمان موتور خودروهای هیوندا، جک و لیفان، شرکت مدیران خودرو محصولات MVM و CHERY را در این نمایشگاه به نمایش خواهد گذاشت.
    آرمان موتور کویر نیز در این نمایشگاه قصد دارد تا با حضور در دومین رویداد خودرویی خود محصول متفاوتی دیگر جهت معرفی و عرضه به بازار خودروی ایران رونمایی کند.
    شرکت آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور ارایه دهنده جدیدترین خودروهای فاو و هاوال نیز از دیگر مشارکت کنندگان این نمایشگاه هستند.
    شرکت ستاره ایران نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران نیز برای حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده بود که به دلیل ممنوعیت واردات خودروهای این شرکت از کشور آلمان به ایران، از نمایشگاه باز ماند.
    در این دوره همچنین جدیدترین خودروهای برقی تولید ایران از شرکت الیز خودرو در فضای باز نمایشگاه به نمایش در می آید. ویژگی مهم دیگر این نمایشگاه، پیش بینی رمپ های ویژه معلولان و توانخواهان در تمامی غرفه ها برای بازدید آسان تر از این نمایشگاه است.
    چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، 9000 مترمربع وسعت دارد. این نمایشگاه از ساعت 15 تا 22 روزهای مذکور در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو