فونیکسریمکسبهتام

جشنواره و نمایشگاه عکس و کارتون خودرونما با حضور مدیران ارشد خودرویی برگزار شد؛

جشنواره ای برای آشتی هنر و صنعت

عصر خودرو- جشنواره و نمایشگاه عکس و کارتون خودرونما با حضور مدیران ارشد خودرویی و اعضای هیات داوری جشنواره و جمعی از هنرمندان در پردیس گالری ملت برگزار شد.

جشنواره ای برای آشتی هنر و صنعت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، فریبا اباذری؛ دبیر جشنواره عکس و خودرونما در ابتدای مراسم با اشاره به چگونگی شکل گیری این جشنواره، گفت: بذر برگزاری این جشنواره در سال ٩٣در نمایشگاه مطبوعات کاشته شد و بعد از گذشت سه سال این بذر به ثمر رسید و امروز شاهد برگزاری جشنواره هستیم.
    وی افزود:هفته نامه خودرو امروز به عنوان برگزارکننده جشنواره خودرونما، برای برگزاری دوره بعد این جشنواره آمادگی دارد بلافاصله دومین جشنواره عکس و کاریکاتور خودرونما را کلید بزند.


    دبیر جشنواره عکس و کارتون خودرونما افزود: بی تردید هر جشنواره و رویدادی با تداوم می تواند اهداف خود را دنبال کند و تاثیرگذار باشد و جشنواره خودرونما نیز با استمرار به اهداف خود در فرهنگ سازی و تقویت ارتباط صنعت و هنر دست خواهد یافت.
    اباذری با تاکید بر پیوند صنعت و هنر و فرهنگ سازی در زمینه صنعت خودرو گفت: امیدوارم که صنایع حوزه خودرو مشارکت جدی تری در این جشنواره و سایر فعالیت های هنری داشته باشند.
    وی تصریح کرد: هیات انتخاب و داوری جشنواره از بین سه هزار و 736 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره در دو بخش عکس و کارتون، آثار نهایی را برای نمایش در این جشنواره انتخاب کرد.


    اباذری تاکید کرد:در این جشنواره در بخش عکس حرفه ای دو هزار و 487 اثر در بخش تک عکس و 452 عکس در بخش مجموعه عکس و در بخش عکس مردمی 381 عکس و در بخش کارتون 416 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.
    وی ادامه داد: هیات انتخاب و داوری بخش عکس از بین آثار رسیده در بخش عکس حرفه ای 60 عکس را در بخش تک عکس و شش مجموعه عکس را انتخاب کردند و در بخش عکس مردمی 33 عکس را برای نمایشگاه جشنواره انتخاب کردند.
    اباذری تصریح کرد: اعضای هیات انتخاب و داوری بخش کارتون جشنواره عکس و کارتون خودرونما، از بین آثار رسیده 40 کارتون را برای این جشنواره انتخاب کردند.
    دبیر جشنواره عکس و کارتون خودرونما گفت: نکته قابل توجه این است که از 31 استان کشور اثر به این جشنواره ارسال شد که این موضوع جای بسیار خرسندی است.

    گفتنی در پایان مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.همچنین طی مراسمی از کتاب جشنواره عکس و کارتون خودرونما رونمایی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو