فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو اصفهان ۹۶ (۴۲)

استقبال کم نظیر از ون مسافری شرکت زامیاد در نمایشگاه خودرو اصفهان

عصر خودرو- عرضه ون مسافری ۱۱ نفره ایویکو در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان با استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان و فعالان صنعت گردشگری این استان مواجه شده است.

استقبال کم نظیر از ون مسافری شرکت زامیاد در نمایشگاه خودرو اصفهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ شرکت زامیاد در راستای معرفی هرچه بیشتر و ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود، با سه خودرو در چهاردهمین نمایشگاه صنعت خودرو اصفهان که از 3 تا 6 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر اصفهان برپا شده است، حضوری فعال دارد.
    بنابراین گزارش، شرکت زامیاد در نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان، وانت پادرا، مینی تراک درکا و ون مسافری ایویکو را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. محصولاتی که به لحاظ استحکام و کیفیت، توان حمل بار و مسافر و قیمت تمام شده پایین نسبت به دیگر محصولات تولیدی در بازار خودروهای تجاری کشور، توانسته جایگاه ویژه ای در بین بازدیدکنندگان، کارشناسان و فعالان حوزه صنعت خودرو به خود اختصاص دهد.
    این گزارش می افزاید: شرکت زامیاد همچنین با شناخت مناسب از بازار بالقوه موجود استان اصفهان به عنوان یکی از قطب های برتر گردشگری کشور همزمان با برگزاری این نمایشگاه، طرح فروش اعتباری و لیزینگی ون مسافری ایویکو A36-15 را با تسهیلات مناسب و ویژه به اجرا گذاشته که استقبالی کم نظیر را در پی داشته است.
    در این طرح فروش ویژه، تسهیلات ارائه شده به متقاضی تا 70 درصد قیمت خودرو و بازپرداخت آن تا 60 ماه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط