فونیکسریمکسبهتام

فعالیت ادارات استان تهران با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران اعلام کرد: براساس آخرین تصمیم و تمهیدات پیش‌بینی شده درخصوص برودت هوا و لغزنده بودن معابر و خیابان‌ها، تمامی ادارات استان فردا (دوشنبه) کار خود را با ۲ ساعت تاخیر شروع خواهند کرد.

فعالیت ادارات استان تهران با ۲ ساعت تاخیر آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، ضیا الدین صبوری شامگاه یکشنبه افزود: با تصمیمات ستاد مدیریت بحران و با دستور محمد حسین مقیمی استاندار تهران فردا (دوشنبه) ساعت آغاز فعالیت تمامی ادارات در سطح استان به جز ادارات خدماتی و امدادی با 2 ساعت کار خود را شروع می کنند.
    وی خاطرنشان کرد: همچنین تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران و همچنین دانشگاه ها در نوبت صبح در روز دوشنبه 9 بهمن نیز تعطیل است.
    مدیر روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روز دوشنبه به شهروندان توصیه کرد از تردد غیر ضروری به دلیل یخبندان و لغزندگی معابر و سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
    اداره کل هواشناسی استان تهران، پیش بینی کرد از اوایل امشب میزان ابرناکی کاهش یافته و وزش باد و ماندگاری هوای سرد تا روز پنج شنبه ادامه داشته باشد.
    براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی امروز وضعیت جوی استان تهران ابری در بعضی ساعات همراه با بارش برف و مه آلود و کاهش دما و در ارتفاعات و مناطق غربی استان گاهی وزش باد شدید و کولاک برف پیش بینی می شود.
    بر اساس این گزارش، با خروج سامانه فعال در استان تهران، از اوایل امشب به تدریج از میزان ابرناکی کاسته می شود و وزش باد در سطح استان انتظار می رود.
    همچنین در روز سه شنبه با عبور موج کم دامنه تراز میانی بر فراز استان تهران، وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.
    برهمین اساس، کمینه و بیشینه دمای هوای تهران در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (6- و0)، (7- و1) و (6- و2) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
    ورامین با 10 درجه سانتیگراد و فیروزکوه- امین آباد با منفی 13 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان در 24 ساعت گذشته بوده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو