فونیکسریمکسبهتام

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد

آماده‌باش دستگاه‌ها برای مقابله با موج جدید سرما

عصر خودرو- معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور ژفت: اخطاریه هواشناسی برای ورود موج جدید سرما به کشور از روز شنبه ارسال شده، روز گذشته نیز مجدد اخطاریه داده شده و دستگاه‌ها و سازمان‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.

آماده‌باش دستگاه‌ها برای مقابله با موج جدید سرما
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، مرتضی اکبرپور در رابطه با وقوع موج جدید سرما و بارش برف در کشور طی یکی دو روز آینده،‌گفت: به محض اینکه سازمان هواشناسی و اطلاعیه و اخطاریه‌ةای لازم را به ما ارسال می‌کند ما نیز به دستگاه‌های مربوطه اعلام می‌کنیم که در حالت آماده‌باش باشند.

     

    وی ادامه داد: اخطاریه هواشناسی برای وضعیت بارش برف و موج جدید سرما از روز شنبه به سازمان مدیریت بحران ارسال شده روز گذشته نیز مجدد اخطاریه داده شده است و معمولا اعلام آمادگی 48 ساعت قبل از وقوع حادثه انجام می‌شود.

     

    وی گفت: به این ترتیب کارگروه حمل و نقل با مسئولیت وزارت راه و شهرسازی، کارگروه امداد و نجات با مسئولیت هلال‌احمر، کارگروه آموزش و و اطلاع‌رسانی با محوریت صدا و سیما، بهداشت و درمان با محوریت وزارت بهداشت این رونوشت‌ها برای آماده‌باش ارسال شده است.

    معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت:‌همچنین به دستگاه‌های دولتی، نیروی انتظامی، بسیج مستضعفی، معاون عملیات ناجا، سپاه و ارتش به دلیل اینکه در کل کشور همواره عوامل نیروهای مسلح برای کمک‌رسانی حاضر هستند ارسال شد هاست.

    وی ادامه داد:‌بنابر همه سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط آمادگی قبل از وقوع حادثه را دارند از طرفی به استان‌های تحت تأثیر و به شورای هماهنگی آنها به ریاست استانداری در شرایط آمادگی کامل خواهند بود. و این ساز و کاری است که معمولا با تغییرات شرایط جوی در نظر گرفته می‌شود.

    اکبرپور گفت: به مردم نیز اطلاع‌رسانی لازم از طریق صدا و سیما خواهد شد تا در سطح شهر و استان دستگاه‌های اجرایی بتوانند در زمان حادثه  عملکرد مناسبی داشته باشند.

     

     



     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو