فونیکسریمکسبهتام

اداره کل راهداری استان تهران

بارش برف؛ کولاک و ریزش سنگ در ارتفاعات استان تهران

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد: در ارتفاعات استان شاهد بارش برف؛ کولاک و ریزش سنگ بودیم که تیم های راهداری مشغول عملیات ایمن سازی در این مناطق هستند.

بارش برف؛ کولاک و ریزش سنگ در ارتفاعات استان تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عادل مصدقی گفت: از بامداد امروز در مسیرهای امامزاده داود(ع)؛ هراز؛ لواسانات؛ دماوند و فیزوزکوه شاهد بارش برف سنگین، کولاک؛ مه گرفتگی و در چندین نوبت در مسیرهای روستایی این مناطق شاهد ریزش سنگ بودیم.

    وی افزود: حدود 200 راهدار با استفاده از 100 خودرو سنگین وارد عملیات شدند و با شن و نمک پاشی این راه ها را باز نگه داشتند.

    معاون راهداری استان تهران ادامه داد: در مسیر لواسانات_ فشم محدوده امین آباد بدلیل ریزش سنگ بخشی از این مسیر مسدود است.

    وی در ادامه به میزان بارش برف در استان تهران اشاره کرد و گفت: در شهرستان فیروزکوه در 24 ساعت گذشته 3 ساعت بارش باران و یک ساعت بارش برف داشتیم که تیم های راهداری برای باز نگه داشتن مسیرهای این شهرستان 30 تن شن و نمک مصرف کردند.

    معاون راهداری استان تهران خاطرنشان کرد: در مسیر هراز نیز 11 ساعت بارش برف و یک ساعت کولاک گزارش شده که تیم های راهداری 200 تن شن و نمک در این مسیرها پاشیدند.

    به گفته وی؛ در شهرستان دماوند نیز 7 ساعت بارش برف داشتیم که تیم های راهداری 180 تن شن و نمک مصرف کردند و همچنین در شهرستان شمیرانات نیز در 24ساعت گذشته 5 ساعت بارش برف ثبت شده و 50 تن شن و نمک پاشیده شده است.

    مصدقی یادآور شد: در مسیر جاده امام رضا (ع) نیز بدلیل شدت باران در چندین نقطه آبگرفتگی داشتیم که تیم های راهداری نسبت به رفع آبگرفتگی در این نقاط نیز اقدام کردند.

    وی با بیان اینکه تمامی مسیرهای استان تهران بدلیل بارش برف و باران لغزنده هستند از رانندگان خواست با سرعت مطمینه و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی در مسیرها حرکت کنند.

    معاون راهداری استان تهران نیز درباره آخرین وضعیت بارش ها نیز گفت: بارش های برف تا حدودی کاهش داشته و فقط در ارتفاعات شاهد بارش خفیف هستیم اما در نقاط غربی و شرقی استان شاهد بارش باران هستیم که طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی این سامانه بارشی تا روز یکشنبه هفته آینده در استان تهران فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو