فونیکسریمکسبهتام

آخرین وضعیت راه‌های کشور تشریح شد

از اعلام محورهای مسدود شده به دلیل گرد و غبار تا دلیل سقوط اتوبوس به دره

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح دلیل حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره، از وجود پدیده‌های برف،‌باران، گرد و خاک همراه با کاهش دید، کولاک و یخ‌زدگی در محورهای مختلف در جاده‌ها خبر داد.

از اعلام محورهای مسدود شده به دلیل گرد و غبار تا دلیل سقوط اتوبوس به دره
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان و سمنان بارش برف را شاهد هستیم که البته نسبت به ساعات پیش از شدت آن کاسته شده است.

    وی افزود: همچنین این وضعیت در محورهای سراب-بستان‌آباد و بستان‌آباد-تبریز و اهر-تبریز در استان آذربایجان غربی هم وجود دارد. در محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان غربی،‌کیاسر-سمنان در استان مازندران و محدوده گدوک در فیروزکوه نیز بارش برف را شاهد هستیم.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در برخی محورها نیز افزود: در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، گیلان، مازندران و تهران بارش باران را شاهد هستیم این شرایط در محورهای پارس‌آباد در استان اردبیل، ارومیه-سلماس، نقده-مهاباد، میاندوآب-بوکان در آذربایجان غربی و مشهد-نیشابور در استان خراسان رضوی نیز وجود دارد.

    سرهنگ رحمانی با اشاره به کولاک و یخ‌زدگی در محور اسالم-خلخال در استان اردبیل تاکید کرد: استفاده از زنجیر چرخ در این محور الزامی است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به مسدود شدن برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی و جنوبی  به علت گرد و غبار اشاره کرد و گفت: محورهای تربت جام-فریمان، تربت جام – تایباد، تربت جام –صالح‌آباد،‌تایباد-باخرز و باخرز-تربت جام مسدود هستند.

    وی با اشاره به وجود پدیده گرد و غبار همراه با کاهش دید گفت: این وضعیت در محورهای استان‌ خوزستان، شمال استان کرمان و شمال استان فارس دیده می‌شود.

    سرهنگ رحمانی در مورد دلیل حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره نیز اظهار کرد: این اتوبوس اسکانیا از قشم به سمت اصفهان در حال حرکت بود که واژگون شد و دلیل آن هم تخطی از سرعت مطمئنه بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط