فونیکسریمکسبهتام

طرح نوروزی پلیس در هرمزگان از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه در استان، گفت: دراین طرح همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی استان آماده تامین امنیت سفر‌های مسافران نوروزی هستند.

طرح نوروزی پلیس در هرمزگان از ۲۵ اسفندماه آغاز می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، محمدباقر سلیمی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده به منظور پیشگیری از هر گونه بی نظمی در ترددهای درون و برون شهری، افزود: مسافران در ایام نوروز باید برای خرید از مراکز تجاری پرتردد و دیدن ساحل از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
    این مقام مسئول اظهار داشت: درطرح نوروزی که تا 15 فروردین ادامه دارد، 400 نیروی پلیس، 60 تیم خودرویی و 240 پاس پیاده ثابت در معابر استان و تیم خودرویی درون شهری تامین امنیت و پوشش ترافیک سفر‌های پایان سال را به عهده دارند.
    سرهنگ سلیمی اضافه کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس راهور، همه دستگاه ها و سازمان ها از جمله شهرداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر، امداد خودرو، شرکت های بیمه گر و آموزش و پرورش حضور دارند.
    وی بیان داشت: پلیس راهور همچنین در ایام نوروز با تخلفات رانندگی حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی و استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به صورت جدی برخورد می کند و برابر قانون از ادامه مسیر راننده خاطی جلوگیری خواهد شد.
    سرهنگ سلیمی تاکید کرد: شهروندان و مسافران در ایام نوروز از برپایی چادر در معابر اصلی و حاشیه جاده‌های اصلی خودداری کنند و در پارک‌ها و معابری که تدارک دیده شده، اسکان یابند.
    وی در بخش دیگری از صحبتهای خود خاطرنشان کرد: 46درصد از تلفات رانندگی در استان در حوزه درون شهری مربوط به موتورسواران و 28 درصد مربوط به عابران پیاده است.
    سرهنگ سلیمی در این نشست بر ساخت روگذر و زیرگذر‌های عابر پیاده، روشنایی و نظافت پل‌های عابر پیاده و همچنین نصب گذرگاه‌های عابر پیاده، به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو