فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی تنگستان:

سرقت خودرو در تنگستان ۲۵ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: سرقت خودرو در تنگستان ۲۵ درصد کاهش یافت.

سرقت خودرو در تنگستان ۲۵ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ جوشن سهرابی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت و بهبود شاخص‌ها در سطح شهرستان تنگستان اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

    وی اضافه کرد: در همین راستا برای کاهش وقوع جرایم و همچنین تسریع در کشف جرایم اقدامات خوبی صورت گرفته است که به دستاوردهای خوبی نیز دست یافته‌ایم.

    فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان با اشاره به برخی از شاخص‌ها در سال جاری بیان کرد:‌ میزان وقوع سرقت‌ها طی 11 ماهه سال جاری حدود 12 درصد کاهش داشته است که نتیجه اجرای اقدامات فرهنگی و تعامل و همراهی مردم است.

    وی از کاهش 38 درصد سرقت موتورسیکلت در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و افزود: طی همین مدت سرقت خودرو در تنگستان 25 درصد کاهش یافته است.

    سهرابی از کاهش 50 درصد سرقت احشام، کاهش 20 درصد سرقت سیم و کابل و کاهش 100 درصدی کیف‌قاپی طی 11 ماهه امسال در شهرستان تنگستان به عنوان دیگر شاخص‌های بهبود یافته اشاره کرد.

    وی از دلایل بهبود این شاخص‌ها به تعامل سازنده با سازمان‌ها و نهادهای تاثیر گذار و مشارکت شهروندان اشاره کرد و گفت: جلوگیری از جرایم را در روزهای پایانی سال به صورت ویژه در دستور کار داریم که نیازمند همکاری مردم است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط