فونیکسریمکسبهتام

دعای جنجالی یکی از مدیران اسبق تسلا :

تسلا متقلب است ؟!

عصر خودرو- یکی از مدیران پیشین منطقه ای تسلا، مدعی شده که این شرکت به سبب آگاهی های او از برخی اسراسر و قانون شکنی های تسلا وی را از شرکت اخراج کرده است .

تسلا متقلب است ؟!
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، یکی از مدیران پیشین منطقه ای تسلا، مدعی شده که این شرکت به سبب آگاهی های او از برخی اسراسر و قانون شکنی های تسلا وی را از شرکت اخراج کرده است .

     این مدیر پیشین که ادام ویلیامز نام دارد ، مدعی شده به علت سخنان جنجالی خود ، از این شرکت اخراج شده است .

    اما ماجرا از چه قرار است ؟ویلیامز به دادستانی مراجعه کرده و مدعی شده که نگران حقوق خریداران تسلا است . چرا که تسلا با بی اخلاقی کامل خودروهایی که پیش از این تعمیر شده اند و یا دچار نقایصی بودند ف به طور مجدد وارد چرخه تعمیر و بازیابی می کند .

    این در حالی است که شرکت تسلا تمامی این اتهامات را بی پایه خوانده و از این کارمند اخراجی به دلیل اشاعه خبرهای نادرست شکایت کرده است .

    به نظر می رسد این پرونده پیچیده تر از آن است که در یک جلسه حل شود و 2 طرف ماجرا دلایلی جدی برای شکایت کردن از یکدیگر دارند .

    در متن دادخواست ویلیامز که توسط ورج منتشر شده ، می خوانیم ؛
    "در طی دوره اشتغال آقای ویلیامز در تسلا  ، او متوجه اقدامات متهمان پرونده  مبنی بر عدم اطلاع رسانی به مصرف کنندگان با پرداخت هزینه های بالا و درسافت پول های کلان بی مورد پیش از تحویل کالا به مصرف کنندگان شد . در ضمن "ادامه دارد به اتهام تسلا  این است که خودروهایی مثل لیمو را اگاهانه علی رغم برخی نقص ها وارد روند فروش مجدد می کرد ه است "

    سال گذشته، نیز تسلا با مسائل تولیدی بزرگی مواجه شد که اهداف تولیدی این شرکت برای مدل 3 را تحت فشار قرار می داد در ماه ژانویه نیز  CNBC گزارش داد که کارگران کارخانه تسلا در بعضی موارد با دست باطری ها را در محل آن می گذاشتند و کیفیت مونتاژ کاهش پیدا کرده است .

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم