فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ناوگان حمل و نقل کشور نوسازی می شود

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت که در سال ۹۶ نوسازی ۲۳۰ هزار دستگاه از ناوگان حمل و نقل فرسوده صورت گرفت و امید داریم که در سال آینده نیز ۲۴۰ هزار دستگاه از این ناوگان نوسازی شود.

ناوگان حمل و نقل کشور نوسازی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، صادق نجفی روز چهارشنبه در مراسم غرس 3 هزار اصله نهال در شهرک غیردولتی ماموت در ساوجبلاغ با اشاره به این که در نوسازی این ناوگان برخی شرکت ها نظیر ماموت به کمک دولت آمدند،
    افزود: باید از ظرفیت نخبه ها و کارآفرین ها استفاده کنیم تا شاهد بالندگی و ارتقا سطح کیفی تولیدات در کشور باشیم.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با بیان اینکه تاکید بسیاری برای استفاده از کالای داخلی داریم، بیان کرد: ما باید شرایط را ایجاد کنیم تا با خرید کالای ایرانی اشتغال را توسعه دهیم و این تنها حرف و شعار نیست.
    نجفی گفت: درصد زیادی از آلودگی هوا مربوط به خودروها است، به همین دلیل ما باید خودرویی را تولید کنیم که رقابت بیشتری ایجاد شود تا خودروی سالم و با کیفیت را شاهد باشیم.
    وی با اشاره به اینکه شرکت ماموت تولید خودرو با برندی معتبر داشته و از سبزترین خودروهای جهان است، گفت: مبادرت به تولید چنین خودرویی و ایجاد فضای مناسب برای هوای سالم قابل قدردانی است.
    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: توان اجرای کارهای مهم در کشور وجود دارد، در حال حاضر 92 درصد صنایع موجود در کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهند.
    نجفی با اشاره به اینکه باید دید در بخش صنایع کوچک کشور چه اقداماتی انجام گرفته است، گفت: صنایع کوچک و متوسط بسیار شکننده هستند، بدین منظور به حمایت بیش از پیش نیاز دارد.
    مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حلقه مفقوده صنایع کوچک و متوسط در کشور را بازار اعلام کرد و افزود: باید بستر فعالیت صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته فراهم شود.
    وی با تقدیر از شرکت ماموت به دلیل اشتغالزایی چند هزار کارگر به صورت مستقیم وغیرمستقیم، گفت: شرکت ماموت شرکتی است که شخص رییس جمهوری نیز پیگیر آن است که در نوسازی ناوگان به کمک دولت بیاید.
    مدیر عامل گروه صنعتی ماموت نیز در این مراسم گفت: امروز غرس 3 هزار اصله درخت در 4 هکتار از شهرک صنعتی غیر دولتی ماموت انجام شد.
    مهزاد فردوس گفت: با غرس این نهال ها میزان فضای سبز در این شهرک به 26 هکتار افزایش خواهد یافت.
    در مراسم غرس 3 هزار اصله نهال در شهرک غیردولتی ماموت در ساوجبلاغ رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری و استاندار البرز حضور داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو