فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل مطرح کرد؛

آماده‌باش ۲۵۰امدادگر در جاده‌های اردبیل

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از آماده‌باش ۲۵۰ امدادگر در جاده‌های این استان طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

آماده‌باش ۲۵۰امدادگر در جاده‌های اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، بهرام غیبی ظهر دوشنبه در نشست مشترک با اصحاب رسانه تصریح کرد: چهار طرح امدادی و فرهنگی توسط هلال‌احمر اردبیل به مدت 23 روز انجام می‌شود که یکی از این طرح‌ها امداد و نجات نوروزی است.

    وی افزود: 250 امدادگر در 20 پایگاه جاده‌ای هلال‌احمر مستقر خواهند شد و به منظور امدادرسانی 20 دستگاه آمبولانس و 10 خودرو کمک دار پیش بینی شده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به استقرار امداد هوایی نیز در این استان اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این با هدف کیفیت بخشی به خدمات دوره بازآموزی امدادگران برگزار شده است.

    به گفته غیبی طرح دیگر ایمنی و سلامت است که برای 200 امدادگر دوره آموزی برگزار شده و با محوریت بهبود رفتارهای ترافیکی در سال جاری خدمات ارائه خواهد کرد.

    وی به فعالیت 12 ساعته امدادگران از هشت صبح تا هشت شب در مبادی ورودی شهرها اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این پنج سامانه سحاب نیز جهت امدادرسانی سیار در مراکز پرتجمع از جمله مراکز تفریحی پیش بینی شده است.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به مشارکت این مجموعه در اجرای برنامه‌های پیشگیری اشاره و تأکید کرد: از جمله مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ‌سازی و پیشگیری از آسیب‌ها با توزیع اقلام فرهنگی به تعداد 40 هزار مورد دنبال می‌شود.

    غیبی به مشارکت 400 نفر- روز در اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: طرح سوم فرشتگان رحمت بوده و با هدف امدادرسانی به نیازمندان و با مشارکت خیرین انجام می‌شود.

    وی به توزیع دو هزار بسته غذایی در قالب این طرح اشاره و تأکید کرد: همچنین در تعطیلات نوروزی طرح نیابت در راستای دیدار و تکریم سالمندان اجرا می‌شود.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از اجرای طرح مروجین سلامت نیز خبر داد و بیان داشت: در چهارشنبه‌سوری این دستگاه امدادی به عنوان پشتیبان اورژانس فعالیت داشته و نسبت به توزیع اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی از خطرات حوادث چهارشنبه‌سوری اقدام خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو