فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان امداد و نجات:

یک هزار و ۳۷۸ پایگاه امدادی نوروز امسال در جاده های کشور دایر می شود

عصر خودرو- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: یک هزار و ۳۷۸ پایگاه امداد و نجات جاده ای در طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت اواخر اسفندماه جاری در محورهای ارتباطی کشور مستقر خواهد شد.

یک هزار و ۳۷۸ پایگاه امدادی نوروز امسال در جاده های کشور دایر می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مرتضی سلیمی در ایلام اظهار کرد: تعداد پایگاه های امداد و نجات جاده ای موجود (ثابت) این جمعیت اکنون 570 مورد است که در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی امسال بیش از 2 برابر افزایش می یابند.
    وی با بیان اینکه تعداد پایگاه های طرح امسال نسبت به پارسال سه درصد افزایش یافته است، افزود: برای اجرای این طرح هفت هزار و 500 نفر روز امدادگر مشارکت و امداد رسانی در حوادث احتمالی جاده ای خواهند داشت.
    به گفته وی، علاوه بر این 24 فروند بالگرد امدادی نیز در ایام نوروز در استان های مختلف کشور بکارگیری و کار امداد رسانی به مجروحان سوانح جاده ای احتمالی را بصورت هوایی انجام می دهند.
    سلیمی با بیان اینکه امسال 75 دستگاه خودرو امدادی جدید برای اجرای این طرح اضافه شده است، گفت: در طرح امسال در مجموع 435 خودرو امدادی و 2 هزار و 500 مورد تجهیزات انفرادی امداد و نجات بکارگیری خواهد شد.
    رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: در هفته جاری و در آستانه اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 570میلیارد ریال تجهیزات امدادی خریداری و بین پایگاه های اجرای طرح توزیع شده است.
    وی اضافه کرد: طرح امداد و نجات نوروزی 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 17فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
    به گفته سلیمی امسال در مجموع 480 هزار نفر از خدمات امداد و نجات این جمعیت برخوردار شده اند.
    اجرای طرح امداد و نجات نوروزی با هدف کاهش تلفات جاده ای همه ساله به همت جمعیت هلال احمر ایام تعطیلات نوروزی در سراسر کشور اجرا می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط