فونیکسریمکسبهتام

راه اندازی مرکز تلفن برای امداد خودرو

عصر خودرو- مدیر عامل امداد سایپا گفت:‌ قرار است با همکاری ۱۸ شرکت امدادی، سامانه ملی و آنلاین برای امداد کلیه خودروها راه اندازی شود که امداد خودرو سایپا نیز در این سامانه حضور دارد.

راه اندازی مرکز تلفن برای امداد خودرو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، عصر امروز بهزاد پناهی در تشریح برنامه‌های این شرکت در ایام نوروز گفت:ما به دنبال توسعه کسب و کار در امداد هستیم به طوری که خدمات خود در محل را توسعه قابل توجهی داده است و تعامل قابل توجهی با مشتریان داشته‌ایم. ما سالانه یک میلیون و 200 هزار سرویس دوره‌ای داریم و به دنبال آن هستیم که همین تعداد را در خدمات محل داشته باشیم. یکی دیگر از راه های توسعه بحث بیمه است که سعی داریم با همکاری بیمه ایران پرداخت در محل نیز داشته باشیم.

    مدیر عامل امداد سایپا ادامه داد: مورد دیگر بحث گارانتی و وارانتی است به طوریکه چند برابر گارانتی ما خودرو در دوره وارانتی داریم که با شفاف سازی فاکتور و پرداخت هزینه‌ها تحت وب و نرم افزار موبایلی، به دنبال توسعه آن به خدمات در محل هستیم.

    وی افزود: قرار است با همکاری 18 شرکت امدادی، سامانه ملی و آنلاین برای امداد کلیه خودروها راه اندازی شود که امداد خودرو سایپا نیز در این سامانه حضور دارد. 

    پناهی ادامه داد: با آمدن نوروز امسال سی و هفتمین سال امداد رسانی جاده‌ای خودروهای سایپا اجرایی می‌شود

    وی اضافه کرد: ما سامانه‌ای تحت وب طراحی کردیم که مشتریان را مستقیم به کال سنتر وصل می‌کند و با اعلام نوع خودرو به امداد تخصصی آن خودرو سازی وصل می شود.

    مدیرعامل امداد سایپا اظهار کرد: مطابق آیین نامه جدید اس ام اس های عمومی با اجازه مشتری ارسال می‌شود و فقط بانک‌ها از این آیین‌نامه مستثنی هستند. این وضعیت برای ما ایجاد مشکل خواهد کرد. بسیاری از امور ما از قبیل خدمات امداد، فروش تعمیرات برای مشتریان و فرستان موقعیت های خودرو در راه مانده یا تعیین قطعه با پیامک انجام می شود که با قطع سیستم های پیامکی دچار اختلال در خدمت‌رسانی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو