فونیکسریمکسبهتام

۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در مسیر کرمانشاه به بیستون خبر داد.

۲۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمانشاه کشف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ 'علیرضا مرزبانی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس افزود: در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق در جاده کرمانشاه به بیستون تردد می کند، توقیف خودرو در دستور کار ماموران قرار گرفت.

    وی اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه خودرو مذکور را در نزدیکی پلیس راه بیستون مشاهده و با استفاده از موانع بازدارنده خودرو را متوقف کردند.
    جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: خودرو مذکور که حامل مقدار 28 هزار لیتر نفت سفید و فاقد هرگونه مجوز و برنامه و گواهی از شرکت نفت بود برای بررسی بیشتر به پاسگاه چالابه انتقال داده شد.
    سرهنگ مرزبانی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضائی برای سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد: از آنجایی که قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند، پلیس با برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع خواهد کرد.
    سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود، از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 573 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است.
    استان کرمانشاه دارای 2 میلیون نفر جمعیت است و 371 کیلومتر مرکز مشترک با کشور عراق دارد. 

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط