فونیکسریمکسبهتام

شانا اعلام کرد:

آمادگی مناطق شرکت ملی پخش در سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی

عصر خودرو- با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز، مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی اعلام کرد.

آمادگی مناطق شرکت ملی پخش در سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شانا، در آستانه سال جدید و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، طرح نظارت و ارزیابی خدمات ارائه شده در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان‌های مختلف آغاز شده و مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای ارائه خدمات بهینه به مسافران آماده هستند.

    در همین زمینه طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های عرضه فرآورده در قالب گروه‌های درجه‌بندی و ویژه خدمات نوروزی در منطقه زاهدان آغاز شده و با اعزام کارشناسان به نواحی و جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در حال اجرا است.

    هدف این طرح نظارتی، آمادگی کامل و رفع نواقص احتمالی جایگاه‌ها و بررسی وضع تجهیزات، عملکرد و کیفیت ارائه خدمات در 62 جایگاه منطقه است.
    90 جایگاه در منطقه میاندوآب ارزیابی شدند

    داود فعال‌پور، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، درباره طرح نظارت و ارزیابی عملکرد جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: به منظور آمادگی شبانه‌روزی جایگاه‌ها برای عرضه مطلوب سوخت و ارائه خدمات جانبی و رفاهی در ایام تعطیلات نوروز 97، استقبال از کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی، طرح نظارت و ارزیابی عملکرد عمومی مجاری عرضه از اول اسفند ماه در سطح مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی با حضور نمایندگان واحدهای عملیاتی و روابط عمومی و CNG منطقه میاندوآب به اجرا گذاشته شد.

    وی افزود: با اجرای این طرح، رفع برخی نواقص فنی جایگاه‌های سوخت، آزمایش کیفی و کمی فرآورده‌های نفتی، تجهیز و تکمیل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی، ارائه خدمات جانبی با هدف رفاه حال مسافران در 90 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی تحت پوشش منطقه در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی آغاز و از سوی کارشناسان پایش شده است.
    آمادگی منطقه فارس برای توزیع مطلوب سوخت نوروزی

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اظهار کرد: با توجه به افزایش ترددها در ایام نوروز، به‌کارگیری همه امکانات و منابع برای آماده‌سازی و تجهیز مجاری عرضه به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران در اولویت قرار دارد.

    امیر بنی‌کریمی همچنین رعایت نکات ایمنی در مجاری عرضه به‌ویژه در جایگاه‌های CNG، نظافت عمومی، خرید به‌موقع فرآورده، نصب شماره تلفن مرکز پاسخگویی، توجه دقیق به ضوابط ایمنی در تخلیه عرضه فرآورده‌های نفتی و نظافت نمازخانه‌ها را از موارد ضروری در جایگاه‌ها برشمرد.
    تمهید سوخت‌رسانی مطلوب در منطقه گیلان

    علی‌اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان نیز با اعلام این‌که جایگاه‌های این استان به‌صورت 24 ساعته آماده سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، گفت: تمهید لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب از بهمن ماه در دستور کار مسئولان این شرکت قرار گرفت.

    وی افزود: این شرکت با ارائه همه خدمات تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سراسر استان و اجرای گشت‌های منظم در قالب گروه‌های نظارت، بازرسی و کنترل تحت عنوان نظارت و ارزیابی نوروزی برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

    مدیر منطقه گیلان با اشاره به این‌که تامین سوخت در همه بخش‌های حمل‌ونقل اعم از زمینی، هوایی و دریایی در صدر برنامه‌های پایان سال این شرکت قرار دارد، افزود: با توجه به این‌که در آستانه سال جدید هستیم، رویکرد ما ذخیره‌سازی حداکثری، سوخت‌رسانی مطلوب و ارائه خدماتی با کیفیت عالی به مردم استان و مسافران نوروزی است.

    عباسی تصریح کرد: افزایش قدرت بارگیری بنزین در انبار نفت شهید بهمنی‌مقدم برای تسریع سوخت‌رسانی و تبدیل یک لاین نفت‌گاز به بنزین، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها و مجاری عرضه در سطح استان از نظر کیفی، کمی، فنی و عملیاتی، ایمنی و تکریم ارباب رجوع، تعیین افراد کشیک به صورت 24 ساعته (تلفنی و حضوری) در ایام تعطیلات و دریافت پاسخ آن از کارشناسان طرح تکریم از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت برای استقبال از مسافران نوروزی است.

    وی با اشاره به تعداد 93 جایگاه عرضه سی‌ان‌جی فعال و 116 جایگاه پمپ بنزین فعال در استان از خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مسافران نورزوی در استان گیلان خبر داد.
    ذخیره سوخت جایگاه‌های منطقه چالوس مطلوب است

    محمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، گفت: هر سال با نزدیک شدن به شروع تعطیلات پایان سال، طرح نظارت بر جایگاه‌ها در دو مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول طرح در نیمه اول اسفندماه و مرحله دوم در نیمه دوم همین ماه و ایام تعطیلات نوروز سال جدید اجرایی می‌شود.

    وی تصریح کرد: مرحله نخست طرح، نظارت و پایش وضع مجاری عرضه بود که با تشکیل کارگروه‌های نظارتی ویژه و اعزام کارشناسان واحدهای عملیاتی، فنی، HSE و روابط عمومی اجرایی شد.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با بیان این‌که سامانه 09627 آماده دریافت هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد است، تصریح کرد: نرم‌افزار پمپ بنزین‌یاب به منظور دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه‌ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چالوس قابل دسترسی و دانلود است.
    استقبال از بهار با اعلام آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زنجان

    محمود آقا محمدیان ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اظهار کرد: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی سبب افزایش تعامل و همراهی بیشتر با جایگاهداران خواهد شد، مضاف بر این‌که موارد ایمنی و عملیاتی به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه خطر و مشکل عملیاتی در جایگاه‌ها مجدد بازخوانی و یاد‌آوری می‌شود.

    وی افزود: وظایف جایگاه‌داران در ایام تعطیل بیشتر می‌شود و ضروری است اهتمام ویژه‌ای برای بهینه‌تر شدن خدمات داشته‌ باشند.
    آمادگی منطقه سبزوار برای استقبال از زائرین علی‌بن‌موسی الرضا (ع)

    عیسی افتخاری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن منطقه سبزوار در محور اصلی تهران - مشهد و وجود پربرکت حرم مطهر حضرت رضا (ع)، این مسیر در ایام نوروز یکی از پرترددترین محورهاست، به همین دلیل باید با تلاش مضاعف و با همت و همکاری متقابل، شایسته‌ترین سوخت‌رسانی را به زائران و مسافران نوروزی داشته باشیم.

    وی با تاکید بر تکریم مراجعان به جایگاه‌ها گفت: حق کرامت از حقوق مسلم هر شهروندی است، بنابراین مدیران جایگاه‌ها باید با نظارت مستقیم بر افراد زیرمجموعه‌شان، سعی کنند مسافران به نحو مطلوب تکریم شوند.

    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار اعلام کرد: یکی از مواردی که می‌تواند در رفع مشکل جایگاه‌ها موثر باشد، اجرای طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع سوخت (برند) است که مدیران مجاری عرضه با اجرای این طرح می‌توانند هم درآمد خود را افزایش دهند و هم خدمات بیشتر و متنوع‌تر به مشتریان ارائه کنند.

    افتخاری در پایان از حضور مستمر کشیک در منطقه خبر داد و گفت: مدیران مجاری عرضه می‌توانند هرگونه تاخیر یا مشکل احتمالی در جایگاه را به مسئول کشیک منطقه بازگو کنند تا در سریع‌ترین زمان رفع شود.
    تامین سوخت مسافران نوروزی استان آذربایجان غربی

    احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، با اشاره به توزیع بالغ بر 520 میلیون لیتر بنزین موتور در جایگاه‌ها و بالغ بر 270 میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی از ابتدای سال 96 در 11 ماه اول سال 96، از زحمات شبانه‌روزی مدیران و کارکنان جایگاه‌ها قدردانی کرد و از تامین و ذخیره‌سازی مطلوب بنزین در انبارهای نفت منطقه خبر داد.

    وی با اشاره به اقدامات مطلوب مجاری عرضه، به رعایت نکات فنی و ایمنی در جایگاه‌ها تاکید کرد و گفت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های دیدنی کشور است و با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، هر سال شاهد ورود تعداد زیادی از مسافران نوروزی به این استان هستیم.
    آمادگی جایگاه‌های منطقه قزوین در سوخت‌رسانی به مسافران نوروزی

    مسعود شرفی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، از آمادگی کامل این منطقه در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به این‌که ماموریت اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تامین و توزیع مطلوب و پایدار سوخت به هموطنان است، تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

    وی افزود: استان قزوین به دلیل سابقه تاریخی و بقاع متبرکه، مکان‌های تاریخی و دیدنی و طبیعت باشکوه، هر سال در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران زیادی است، بنابراین با نزدیک شدن به نوروز و شروع مسافرت‌های نوروزی، مصرف فرآورده‌های نفتی به خصوص بنزین و گاز طبیعی فشرده (CNG) رشد قابل ملاحظه‌ای می‌یابد که تامین آن به تهمیدات عملیاتی نیاز دارد.

    مدیر منطقه قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 82 جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و 60 جایگاه گاز طبیعی فشرده (CNG) در این استان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستند.

    این مقام مسئول بیان کرد: گروه‌های بازرسی در قالب کنترل کیفی، کنترل کمی و تکریم مسافران به‌صورت برنامه مدون در طول ایام تعطیلات نوروز از جایگاه‌های سوخت استان بازدید می‌کنند و همچنین بازدیدهای لازم از همه نمازخانه‌های جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی انجام شده است. این بازدیدها در طول سال نیز به‌طور مستمر انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو