فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:

حضور فعال ۴۶۰ نمایندگی منتخب سایپا در طرح امداد نوروزی

عصر خودرو- وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

حضور فعال ۴۶۰ نمایندگی منتخب سایپا در طرح امداد نوروزی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز،  دکتر اردشیر امینی ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های منتخب سایپا با آغاز سال نو با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.
    وی ادامه داد: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.
    امینی کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.
    وی گفت: در این طرح 744 واحد امدادی در قالب 57 پایگاه شبانه‌روزی و 363 پایگاه روزانه به ارائه خدمات امدادی در سطح محورها و معابر درون شهری و برون شهری سراسر کشور خواهند پرداخت و 460 نمایندگی مجاز کشیک نیز به منظور ارائه خدمات درون تعمیرگاهی در محل نمایندگی‌های مجاز آماده خدمت هستند.
    مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: در ماههای پایانی سال 96 پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی انجام شد و نگرانی از بابت کمبود قطعه یدکی در تعطیلات وجود ندارد.
    وی با اشاره به ارائه خدمات متنوع سایپا به مالکان خودروهای سواری در قالب بسته‌های خدمت کارت طلایی، ادامه داد: خدماتی که در قالب کارت طلایی به مشتریان ارائه می‌شود ضمن اینکه آرامش خاطر مشتری را به همراه دارد، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌گردد که از آن جمله می‌توان به گارانتی بدنه اشاره کرد. لذا مشتریانی که تاکنون کارت طلایی تهیه نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا و تهیه این کارت، از خدمات آن در طول تعطیلات نوروزی بهره‌مند گردند.
    امینی خاطرنشان کرد: مشتریان محترم و امدادخواهان در صورت تماس با مرکز پیام امداد خودرو سایپا با شماره 096550 بلافاصله مشخصات امدادگر، شماره پلاک خودرو و لینک ردیابی مسیر اعزام را از طریق پیامک دریافت می‌کنند. لذا مشتریان با خیال آسوده می‌توانند از امدادگرهای رسمی و مجاز گروه خودروسازی سایپا بهره‌مند شوند و در دام امدادگرهای غیر مجاز گرفتار نشوند.
    لازم به یادآوری است طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو