فونیکسریمکسبهتام

اجرای طرح قطار شهری رشت در یک پروژه سه ساله

عصر خودرو- شهردار رشت با اشاره به مشکلات عدیده کلانشهر رشت در حوزه ترافیکی گفت: طرح قطار شهری رشت در یک پروژه سه ساله اجرا می‌شود.

اجرای طرح قطار شهری رشت در یک پروژه سه ساله
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم, مسعود نصرتی اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات کلانشهر رشت ، ترافیک شهری است بنابراین اجرای پروژه‌ها و طرح‌هایی نظیر تراموای شهری اقدامی بسیار ارزشمند در جهت حل این معضل است.

    شهردار رشت آماده‌سازی اجرای طرح قطار شهری را یک برنامه سه ساله خواند و تصریح کرد: با توجه به اینکه احداث پروژه قطار شهری یک طرح زمان‌بر است بنابراین تیم مدیریت شهری کلانشهر رشت در تلاش است زیرساخت‌های لازم جهت اجرای پروژه را در طول سال‌های 97 و 98 فراهم کند.

    شهردار رشت خاطرنشان کرد:‌ اگر استانداری گیلان یا سایر دستگاه‌های مرتبط در جهت رفع معضل ترافیک شهر رشت مساعدت‌های لازم را داشته باشند علاوه بر تأمین آسایش و رفاه حال شهروندان،‌ بستر ورود بیشتر گردشگران و مسافران نیز فراهم می‌شود.

    نصرتی حل معضل ترافیک رشت را از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و عنوان کرد: تلاش داریم علاوه بر پروژه تراموای شهری رشت با اجرای تقاطع‌های هم‌سطح و اصلاحات هندسی و بازگشایی مسیرها قدم‌های مهمی را در جهت ایجاد یک شهر نمونه و بدون معضل ترافیک برداریم.

    شهردار رشت برنامه‌های آماده‌سازی شهر جهت پذیرایی از مسافران را برشمرد و گفت: اقدامات مجموعه شهرداری رشت برای استقبال از مسافران نوروزی، امسال در سه محور نظافت و پاکسازی،‌ ایجاد فضای سبز و آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری استوار بوده است.

    ‌نصرتی به نصب المان‌ها و برپایی سفره‌های هفت سین اشاره کرد و ابراز داشت:‌ جانمایی المان‌ها در مکان‌های مورد نظر شهر رشت،‌ اجرای بیش از 39 نقاشی سه بعدی در خیابان‌های اصلی و برپایی 4 سفره هفت سین بزرگ از جمله برنامه‌های انجام شده شهرداری رشت برای استقبال از نوروز است.

    وی طرح "شب‌های همیشه ‌روشن" رشت را در جذب گردشگران موثر خواند و عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی،‌ تفریحی و اجتماعی که تاثیر فراوانی در جهت جذب گردشگران دارد شب‌ها در محدوده پیاده راه فرهنگی،‌ سبزه میدان و برخی از پارک‌های شهر رشت انجام می‌شود.

    شهردار رشت به دیگر اقداماتی که در جهت استقبال از نوروز انجام شده اشاره کرد و بیان داشت:‌ رنگ‌آمیزی جداول،‌ خط‌کشی خیابان‌ها،‌ تعویض چراغ‌‌های روشنایی در سطح معابر و پارکها از جمله دیگر اقداماتی است که شهرداری رشت هر ساله نسبت به انجام آن پیش از ایام نوروز اقدام می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو