فونیکسریمکسبهتام

معرفی آرسی Team Losi ۸IGHT-T E ۳.۰؛

قهـرمان الکتریـکی

عصر خودرو- برخی ‌شرکت‌های تولید‌کننده آرسی از کارنامه درخشانی در تاریخچه این مسابقات برخوردار هستند. این شرکت‌ها عموما از متریال های با کیفیت و مقاوم در ساخت قطعات خود استفاده می‌کنند و حتی در مواردی از آلیاژهای به کار گرفته شده در صنایع هوافضا نیز بهره می‌برند.

قهـرمان الکتریـکی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»،  این کیت‌ها به صورت جدا شده در داخل جعبه عرضه می‌شوند و فرد خریدار باید آنها را بر اساس نقشه‌های ارائه شده سرهم کند. همچنین در داخل این مجموعه قطعاتی مانند موتور و رادیو نیز قرار داده نشده‌اند و انتخاب آنها بر عهده خود فرد است. البته حداقل مقدار مورد نیاز در داخل دفترچه دستگاه ذکر می‌شود و برای دریافت بهترین قدرت باید این استاندارد‌ها را رعایت کرد. Team Losi  یکی از برند‌های تولید‌کننده کیت‌های حرفه‌ای است که برای سال 2018 ، قهرمان کلاس نیتروی خود را به یک آرسی الکتریکی تبدیل کرده است. این آرسی از پیشینه بسیار خوبی در مسابقات نیترو برخوردار است و با این کارنامه درخشان‌، به دنیای الکتریکی وارد شده است. البته طراحان این شرکت برای تولید نسخه الکتریکی 8IGHT-T ، شاسی را به طور کامل بازطراحی کرده‌‌ و بسیاری از قطعات را به طور کامل جایگزین کرده‌اند.

    بدنه و باله عقب
    بادی طراحی شده برای این آرسی نسبت به نسخه نیترو متفاوت بوده و از رنگ‌های آبی و سبز در طراحی آن استفاده شده است. این بادی از ویژگی‌های آیرودینامیکی مخصوص آرسی‌های الکتریکی بهره برده و حفره مورد نیاز برای انتقال حرارت پیشرانه‌های نیترو نیز حذف شده است. همچنین باله عقب ‌قابل تنظیم بوده و با توجه به مشخصات پیست و وضعیت رقابت قابل تنظیم خواهد بود.

     

    شاسی
    شاسی این آرسی از آلومینیوم 7075 T6 با ضخامت 4 میلی‌متر به طور اختصاصی برای کلاس الکتریکی طراحی و ساخته شده است. این شاسی نسبت به گذشته کمی عریض‌تر شده و از وزن بسیار کمی نیز برخوردار است. همچنین تعادل این شاسی نیز به گونه‌ای در نظر گرفته شده ‌که مختصات لازم برای یک آرسی الکتریکی را داشته باشد و تمام ویژگی‌های مورد نظر را در اختیار فرد قرار دهد.

     

    انعطاف در تجهیز
    یکی از ویژگی‌های مورد نظر برای ساخت یک آرسی حرفه‌ای مخصوص مسابقه‌، انعطاف‌پذیری جا‌گذاری‌های شاسی است. در این شاسی محل‌های متعددی برای نصب باتری و یا سایر قطعات الکتریکی تعبیه‌شده تا بتوان برای پیست‌های متعدد‌، تعادل مورد نظر را به دست آورد و بهترین هندلینگ را فراهم کرد.

     

    کمک ها
    کمک‌های جلو و عقب این آرسی از آلومینیوم 7075 T6 با قطر 4 میلی‌متر ساخته شده‌اند و مقاوم‌سازی‌شده تا بیشترین فشار‌ها و شوک‌ها را تحمل کند.

     

    قطعات جانبی
    بسیاری از قطعات جانبی برای این آرسی به صورت استاندارد ارائه شده‌اند. از جمله این آپشن‌ها می‌توان به محافط آلومینیومی سروو‌، طبق‌های سبک‌وزن و ... اشاره کرد.

     

    نویسنده:‌محمدرضا برخورداری 

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو