فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۰۶۷»

مصرف بنزین در زنجان رکورد زد

عصر خودرو- مصرف بنزین در روز شنبه (چهارم فروردین ماه) به میزان ٩٣ میلیون و ٤۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٥ درصد رشد داشته است.

مصرف بنزین در زنجان رکورد زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، محسن شهبازی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در 29 اسفند سال گذشته بنزین با 2 میلیون و 100 هزار لیتر در جایگاه های عرضه سوخت به فروش رفت که این میزان مصرف در استان زنجان بی سابقه بوده است.
    به گفته وی، از 27 اسفند سال گذشته تا چهار فروردین امسال مصرف بنزین حدود 10 میلیون و 250هزار لیتر، بنزین سوپر 966 هزار لیتر و نفتگاز نیز سه میلیون و 760 هزار لیتر ثبت شده است.
    سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: طی هفته نخست نوروز، روزانه بطور متوسط یک میلیون و 460 هزار لیتر بنزین مصرف شده است.
    شهبازی خاطرنشان کرد: این میزان مصرف بنزین در هفته نخست نوروز 97 در مقایسه با میانگین مصرف روزانه سایر روزهای سال رشد 46 درصدی دارد.
    وی، به آغاز مرحله دوم طرح کنترل و نظارت نوروزی با محوریت جایگاه های پرتردد یادآوری کرد: نیروهای منطقه زنجان به نحو مطلوبی مشغول به سوخت رسانی هستند و هیچ مشکلی درباره تامین و ارسال به موقع فرآورده های نفتی به این جایگاه ها تا پایان تعطیلات نوروزی پیش بینی نمی شود.
    سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: در مرحله دوم طرح کنترل و نظارت نوروزی از جایگاه ها بررسی دوباره نقص های قبلی، نظافت مطلوب سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، خرید به موقع، حضور مستمر در جایگاه ها، برخورد مناسب با مراجعان، رعایت نکات ایمنی و سایر موارد مرتبط با تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی مورد توجه جدی نظر بازرسان است.
     شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان 53 جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و 40 جایگاه عرضه سی ان جی و 108 نفتکش حامل فرآورده های نفتی در این منطقه دارد که به سیستم GPRS تجهیز شده اند.
    هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره 3000249627 در طول 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط