فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام معاونت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح کرد:

کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" بهانه‌ای برای رعایت قوانین راهنمایی در جاده‌ها

عصر خودرو- مشاور و قائم مقام معاونت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: کمپین ملی "نه به تصادفات جاده ای" بهانه است برای دقت و توجه رانندگان به نکات ایمنی در سفر و رعایت قوانین و مقررات در جاده ها که با همت همه مردم محقق خواهد شد.

کمپین ملی "نه به تصادفات جاده‌ای" بهانه‌ای برای رعایت قوانین راهنمایی در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، وحید ایمانی در بازدید از پستهای جوانان طرح نوروزی جمعیت هلال احمر سلماس ضمن تبریک آغاز سال جدید در ادامه با تأکید بر تأثیرات حضور هلال احمر در جاده‌ها در ایام نوروز خاطر نشان کرد: تمام اعضای جوان فعال در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به دنبال خلق لحظه‌هایی شاد و دل انگیز و فراهم کردن سفری ایمن و بی خطر برای مسافران هستند.

    ایمانی تصریح کرد: جوانان عزیز جمعیت هلال احمر سلماس با روحیه سرشار از بشردوستی در حال راهنمایی مسافران ارجمند هستند و سلیقه جوانان سلماسی در ساخت هنرهای دستی موجود در پست نوروزی نشان از توانمندی و علاقه شان برای خدمت به مسافرین عزیز نوروزی است.

    وی در ادامه بازدید خود از غرفه های این پست گفت: جوانان هلال احمر سلماس با سلیقه کامل این دست سازه ها را برای عموم بازدید کنندگان آماده کردند.

    قائم مقام معاونت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: طرح ملی بهرفت می تواند مشوق بسیار جذابی باشد که با ارائه طرح های ابتکاری می توان به هدف های از پیش ترسیم شده طرح ملی سلامت مسافرین نوروزی نزدیک شد.

    مهدی رضایی سرپرست جمعیت هلال احمر سلماس نیز در جریان بازید مشاور معاونت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با اشاره به اثرات مثبت اجرای طرح بهرفت در سفرهای نوروزی خاطر نشان کرد: اجرای طرح نه به تصادفات جاده ای می تواند حرکت قابل توجهی جهت جلوگیری از تصادفات جاده ای باشد و امیدواریم با همت مردم عزیزمان نوروز 97 نوروزی شاد و توام با سلامتی در سفر برای مردم عزیزمان باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو