فونیکسریمکسبهتام

مروری بر اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۷ (بخش دوم و پایانی)

حضور پررنگ ایرانی‌ها در اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۷

عصر خودرو- نمایشگاه اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۸ هفته دیگر در ترکیه آغاز به کار می‌کند. این نمایشگاه هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های اتومکانیکا در جهان و مهم‌ترین نمایشگاه صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته در منطقه است. در بخش نخست این گزارش، مروری بر موفقیت‌های این نمایشگاه در دوره گذشته داشتیم و در این بخش به سراغ حضور پررنگ ایرانی‌ها در این نمایشگاه می‌رویم.

حضور پررنگ ایرانی‌ها در اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، صنعت قطعه‌سازی کشورمان در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته است و این مسئله باعث می‌شود شرکت‌های قطعه ساز ایرانی به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در بازارهای جهانی باشند. حضور در نمایشگاه‌ها و به‌ویژه نمایشگاه اتومکانیکا به‌عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو قطعاً می‌تواند مناسب‌ترین فرصت برای نمایش توانمندی‌ها و ارتباط با مشتریان باشد.
    از سوی دیگر بازار خودرو کشورمان یکی از بزرگ‌ترین بازارها در منطقه است و این مسئله نیاز به قطعات یدکی را نشان می‌دهد و اتومکانیکا فرصتی برای تجار ایرانی است تا بتوانند با تأمین‌کنندگان جهانی ملاقات کنند.
    مجموع این دو عامل در کنار نزدیکی ترکیه به ایران، دسترسی آسان به این کشور، نزدیکی فرهنگی میان دو کشور و سال‌ها تعامل همکاری میان شرکت‌ها در ایران و ترکیه باعث شده اتومکانیکا ترکیه به‌عنوان یک هدف مهم برای قطعه سازان ایرانی و البته یک نمایشگاه ایده‌آل برای بازدیدکنندگان ایرانی باشد تا جایی که ایرانی‌ها در سال‌های اخیر حضور پررنگی در اتومکانیکا استانبول داشته‌اند.
    بر اساس آمار منتشر شده از سوی مسه فرانکفورت، ایران در کنار 12 کشور دیگر در قالب پاویون‌هایی در نمایشگاه حضور داشتند که این مسئله و قرارگیری نام کشورمان در کنار کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه و کره نشان از قدرت و هماهنگی میان قطعه سازان کشورمان دارد.
    در دوره گذشته نمایشگاه اتومکانیکا استانبول 21 شرکت و مجموعه از کشورمان حضور داشتند و ایران در میان 33 کشور خارجی قرار داشت که غرفه گذارانی در ترکیه داشت. لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اتومکانیکا استانبول 2017 را می‌توانید اینجا ببینید.
    در زمینه بازدیدکنندگان حضور ایرانیان بسیار پررنگ‌تر بود. در دوره گذشته اتومکانیکا استانبول، از مجموع حدود 44هزار بازدیدکننده، بیش از 10هزار نفر را بازدیدکنندگان بین‌المللی تشکیل می‌دادند که در این بین ایرانیان با حدود 15درصد از بازدیدکنندگان، رتبه نخست بازدیدکنندگان بین‌المللی را از آن خود کرده بودند.
    نمایشگاه اتومکانیکا استانبول در روزهای 16 تا 19 فروردین‌ماه میزبان گردهم‌آیی بزرگ قطعه سازان جهانی در کشور ترکیه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت نام و بازدید از نمایشگاه نیز می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو