فونیکسریمکسبهتام

در گفت وگو با مدیر امداد و نگین سرویس شرکت نگین خودرو عنوان شد

آمادگی کامل نمایندگی‌ها و سرویس‌های امداد نگین خودرو در تمام کشور

عصر خودرو -نگین خودرو با استقرار ۳۵ دستگاه خودرو امداد در ورودی شهرهای بزرگ کشور و ارائه لیست کشیک نمایندگی‌های خود، در تعطیلات نوروز ایام پرکاری را پشت سر گذاشت. در این زمینه گفتگویی با مدیر امداد و نگین سرویس شرکت نگین خودرو داشتیم.

آمادگی کامل نمایندگی‌ها و سرویس‌های امداد نگین خودرو در تمام کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • آمادگی کامل نمایندگی‌ها و سرویس‌های امداد نگین خودرو در تمام کشور

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،نگین خودرو به‌عنوان نماینده رسمی رنو، در سال‌های اخیر حضور پررنگی در بازار خودروهای وارداتی داشته است تا جایی که توانست رتبه نخست بازار را از آن خود کند. به‌موازات این مسئله و به گفته مدیرعامل این شرکت، خدمات پس از فروش از محورهای اصلی فعالیت نگین خودرو است. نگین خودرو در دو سال اخیر با گسترش شبکه نمایندگی‌ها و برقراری سرویس‌های امدادی در مسیر توسعه خدمات خود برآمده است و شاید انبوه سفرهای نورزی و سطح خدمات‌دهی به مالکین خودروهای نگین خودرو در این ایام را بتوان آزمونی برای توانایی این شرکت در خدمات پس از فروش دانست. در این زمینه با داوود تقی زاده، مدیر امداد و نگین سرویس شرکت نگین خودرو گفتگویی داشتیم.
تقی زاده در مورد وضعیت خدمات نوروزی نگین خودرو گفت:"با توجه به‌ پیش‌بینی حجم سفرهای نورزی و بررسی محورهای مواصلاتی کشور، ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده بودیم تا بتوانیم در دوران سفرهای نوروزی، سرویس‌های مناسب را به مشتریان نگین خودرو ارائه کنیم. برای این منظور 35 تیم امدادی نگین خودرو در ورودی شهرهای بزرگ کشور مستقر بودند بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به پاسخگویی به درخواست‌های امدادی مالکین خودروهای رنو اقدام کنند. علاوه بر این 5 تیم امدادی نیز در شهر تهران آماده پاسخگویی به درخواست‌های هم‌وطنان هستند."
وی افزود:"در این مدت تمامی نمایندگی‌های نگین خودرو در قالب شیف‌های کاری آماده ارائه خدمت به هم‌وطنان بودند و پیش از آغاز تعطیلات نوروزی لیست این نمایندگی‌ها را از طریق وبسایت نگین خودرو و رسانه‌ها به اطلاع عموم رساندیم. به این ترتیب مشتریان نگین خودرو در این ایام نگرانی از بابت سفرهای نورزی خود نداشتند چراکه از یک‌سو امکان بررسی خودروها پیش از سفر از سوی نمایندگی‌ها وجود داشت و از سوی دیگر در مسیر نیز تیم‌های امدادی نگین خودرو پشتیبان آن‌ها بودند."
مدیر امداد و نگین سرویس شرکت نگین خودرو در زمینه وضعیت فعالیت تیم‌های سرویس و امداد نگین خودرو در هفته نخست تعطیلات نورزی گفت:"در این مدت حدود 140 تماس برای سرویس خودروها خارج از بحث امداد داشتیم و حدود 70 تماس نیز برای موارد امدادی بود که پرسنل ما در سریع‌ترین زمان به همه آن‌ها پاسخ دادند."
وی در زمینه عمده‌ترین درخواست‌های امدادی گفت:"خوشبختانه به دلیل کیفیت بالا و دوام محصولات رنو، خودروهای ما به‌طورمعمول دچار مشکل خاصی نمی‌شوند و درخواست‌های امداد بیشتر در زمینه مواردی مانند باتری و لنت و مواردی از این دست بوده است. به‌عنوان مثال بعضی از مالکین در مقصد برای مدت زیادی چراغ‌ها و ضبط خودرو را روشن گذاشته‌اند که باعث کاهش سطح توان باتری شده بود که به‌سرعت در محل برطرف شد یا برخی از مالکین بدون توجه به وضعیت لنت‌ها راهی سفر شده بودند و در میانه راه درخواست تعویض لنت‌ها را داشتند. چند مورد هم متأسفانه شاهد تصادف خودروها بودیم که پرسنل ما موفق شدند خودرو را در وضعیت حرکت ایمن برای تردد تا نمایندگی قرار دهند. البته ازآنجایی‌که که پرسنل ما دوره‌های لازم برای محصولات رنو را به‌طور کامل دیده‌اند و با توجه به مجهز بودن تمامی خودروها به تجهیزات عیب‌یاب محصولات رنو، در چندین مورد به خودروهای رنو غیر وارداتی نیز سرویس‌هایی ارائه شده است تا هم‌وطنان بتوانند به ادامه سفرهای خود بپردازند."
تقی زاده افزود:"درصورتی‌که خودروها نیاز به تعمیرات اساسی‌تر داشته باشند تیم امداد نگین خودرو هماهنگی‌های لازم با نمایندگی‌های نگین را انجام می‌دهد و خودرو توسط ما تا تعمیرگاه مجاز حمل می‌شود و پس از آماده شدن خودرو با مالک تماس می‌گیریم. از این نظر نیازی نیست مالک خودرو درگیر فرآیند انتقال خودرو تا نمایندگی و نوبت‌دهی و مواردی از این دست باشد و کافی است با امداد نگین خودرو تماس بگیرد."
وی البته توصیه‌هایی نیز برای سفر داشت. تقی زاده در این زمینه گفت:"با توجه به بررسی و آنالیز تماس‌های سرویس و امدادی که در سال‌های اخیر در طرح نوروزی داشته‌ایم به هم‌وطنان توصیه می‌کنیم پیش از سفر درصورتی‌که تردیدی در زمینه کارکرد هر یک از بخش‌های حیاتی خودرو مانند سیستم ترمز و سیستم برقی دارند با مراجعه به نمایندگی‌ها نسبت به بررسی کامل خودرو اقدام کنند. در این مدت موردی در زمینه خرابی فنی و موتوری نداشتیم و موارد اکثراً به بخش‌های مصرفی خودروها خلاصه می‌شود که به‌راحتی و با بررسی خودرو پیش از سفر می‌توان به آن پی برد. به‌علاوه توصیه می‌کنم تا حد امکان در جایگاه‌های شهری سوخت‌گیری کنید. کیفیت سوخت این جایگاه‌ها عمدتاً بالاتر است و به همین دلیل بهتر با خودروهایی مانند تلیسمان و کولئوس که از فناوری بالایی برخوردار هستند سازگار است."
برای تماس با سرویس‌های امداد نگین خودرو و بهره‌مندی از خدمات نگین سرویس می‌توانید با شماره تلفن‌های 1503 و 75043000-021 تماس بگیرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت نگین خودرو به آدرس neginkhodro.com مراجعه نمایید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو