فونیکسریمکسبهتام

بررسی تیوولی XLV در نسخه ۲۰۱۸ ؛

این خودروی سانگ یانگ را دوست خواهید داشت

عصر خودرو -تنها کافیست زمان کوتاهی را پشت فرمان تیوولی XLV ۲۰۱۸ صرف کرده تا آن را یک خودروی ارزشمند در برابر میزان هزینه‌کرد خود بیابید. زیرا چیزی که شما در اختیار خواهید داشت یک مدل برجسته خودکار ۴*۴ ELX است که به طیف گسترده‌ای از تجهیزات و امکانات مجهز است، بزرگ و جاداربوده و فناوری در آن موج می‌زند و بسیار کاربردی از آب درآمده است.

این خودروی سانگ یانگ را دوست خواهید داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸:۰۰
  • این خودروی سانگ یانگ را دوست خواهید داشت
  • 1
  • 1

 به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، در تست این خودرو دریافتیم که سامانه قدرتی این خودرو به صورت  4ویل‌درایو هوشمند کار می‌کند که با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته هماهنگ شده است. این موتور 1.6 لیتری با استانداردهای یورو 6  هماهنگ است و با گشتاور 300 نیوتن‌متر حدود 113 اسب‌بخار توان دارد. به این دلیل رانندگی با این خودرو چندان سخت نخواهد بود.سامانه تعلیق این خودرو عملکرد مناسبی از خود نشان داده و ترمزها بسیار موثر از آب درآمده‌اند. در واقع می‌توان گفت این خودرو با این ویژگی‌ها با برچسب یک مارک کره‌ای واکنش‌پذیر و نرم نشان می‌دهد و قبلیت‌های اجرایی زیادی را از خود نشان می‌دهد.

عملکرد هوشمند فرمان، رانندگی را با سه حالت راحت، نرمال یا اسپورت برای راننده آسان تر می‌کند. وضعیت نرمال برای رانندگی عمومی، کامفورت برای حرکت در ترافیک یا پارک و اسپورت برای لذت بیشتر در رانندگی در سرعت بیشتر مناسب خواهد بود.

خودرو در حالت   4 ویل درایو مصرف بیشتری از خود نشان می دهد و به همین دلیل در بیشتر مواقع تمایل به حفظ موقعیت خود در شرایط 2ویل درایو را دارد. خودرو همچنین به یک حالت "قفل" برای مواجه با شرایط دشوار در سرعت‌های کم مجهز شده است. این سامانه به خودرو کمک می‌کند تا مصرف سوختش را به 6.3 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر برساند و در هر کیلومتر 164 گرم CO2  تولید کند. خودرو می‌تواند با بیشینه سرعت 172 کیلومتر در ساعت به حرکت خود ادامه دهد و از طرفی در 12 ثانیه به شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

صندلی‌های چرمی مجهز به گرمکن،  ورود و استارت بدون کلید، طیف وسیعی از سامانه‌های اطلاعات و سرگرمی، کامپیوتر سفری و ارائه تریم داخلی در 6 رنگ از جمله این گزینه‌ها محسوب می‌شود.

در میان تجهیزات ایمنی تیوولی جدید می‌توان به هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط و دستیار حفظ آن بین خطوط، دستیار نوربالا و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد. دیگر بهبودهای صورت گرفته در خودرو عبارت‌اند از غربیلک فرمان کاملاً تنظیم شونده، سیستم تهویه‌ ارتقا یافته برای سرنشینان ردیف جلو و صندلی‌های عقب خم شونده اشاره کرد.

همچنین پایه‌ دو موقعیتی جدید برای کف صندوق وجود دارد که کاربرد و انعطاف‌پذیری بیشتری را به ارمغان می‌آورد مدل‌های 2018 تیوولی و تیوولی xlv به‌صورت استاندارد با هفت کیسه‌ هوا، ای‌اس‌پی، حفاظت چپ کردن فعال، دستیار ترمز، دستیار حرکت در تپه، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و یادآور هشدار برای کمربند ایمنی عرضه می‌شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو