فونیکسریمکسبهتام

خدمت رسانی جوانان هلال احمر به ۵ میلیون مسافر نوروزی

عصر خودرو- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با توضیح در مورد اقدامات این سازمان در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، گفت: در طول اجرای طرح در ایام تعطیلات نوروز به پنج میلیون نفر از مسافران خدمت رسانی شد.

خدمت رسانی جوانان هلال احمر به ۵ میلیون مسافر نوروزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مسعود حبیبی در نشست خبری که در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر برگزار شد در مورد اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: این طرح که یک طرح بشردوستانه است با همکاری 20 هزار نفر از جوانان و حضور 40 هزار نفر روز از 28 اسفند تا 14 فروردین در سراسر کشور برگزار شد و با توجه به اینکه تردد مسافران در استان مازندران زیاد بود، خدمت رسانی آنها در این استان تا 17 فروردین ادامه یافت.

    رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ادامه داد: این افراد در 700 پست ثابت و 300 پست سیار در چند محور سلامت، فرهنگی و ایمنی خدمت رسانی کردند. همچنین آگاه سازی هموطنان در زمینه مسائل بهداشتی و تغذیه سفر از دیگر اقداماتی بود که در این طرح صورت گرفت و در بعضی از پست‌ها در زمینه آسیب‌های اجتماعی به خصوص پیشگیری از اعتیاد مشاوره داده شد.

    وی افزود: برپایی خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک از دیگر اقداماتی بود که صورت گرفت و کودکان با حضور در این فضا در مسابقه نقاشی صلح و دوستی نیز شرکت کردند.

    حبیبی ادامه داد: مجموعا در طول اجرای طرح بیش از پنج میلیون اقلام فرهنگی شامل لوح فشرده، نقشه و ... میان مسافران توزیع شد.

    رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به اقدامات مربوط به بخش ایمنی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مهمترین علت تصادفات در کشور ما عامل انسانی عنوان شده است تلاش کردیم با آگاه سازی از وقوع آنها پیشگیری شود و در این راستا از ظرفیت هنرمندان استفاده کردیم. به خصوص اینکه مهران مدیری از سوی رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان سفیر کمپین "به رفت" انتخاب شد و در برنامه دورهمی بارها نکات ایمنی توسط ایشان به سمع مردم رسید. همچنین امیدواریم با ادامه اطلاع رسانی و اجرای طرح به رفت بتوانیم در بهبود رفتارهای ترافیکی اقدامات موثری انجام دهیم.

    حبیبی همچنین گفت: مسابقه پیامکی را هم برگزار کردیم که بر اساس آن به رانندگانی که در طول سفر تخلف نکرده باشند جوایزی داده می‌شود. همچنین سعی کردیم در طول اجرای طرح به اطلاع رسانی در مورد نقاط پرخطر و حادثه ساز به رانندگان بپردازیم.

    وی گفت: به پنج میلیون نفر در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خدمات ارائه شد که امیدواریم این خدمات منشأ اثر بوده باشد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو