فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی شرکت سایپا که همواره مترصد حضور در بازارهای دارای پتانسیل بالا و برخوردار از مزیت است، اعلام کرد که در آغاز سال ۱۳۹۱ و پس از به بار نشستن فعالیت های بازاریابی، موفق به ورود به بازار افغانستان شده است.

اولین محموله صادراتی شرکت سایپا به افغانستان ارسال شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، با توجه به وجود تقاضای 14 هزار دستگاهی برای تامین نیازهای سیستم تاکسیرانی افغانستان، شرکت سایپا مذاکرات خود را برای تامین نیاز بازار آغاز و اولین محموله خود را برای این کشور ارسال کرد و بر اساس توافق های انجام شده، تقاضای مذکور برای دو سال آینده این بازار تامین شد. مصرف پایین محصولات سایپا و رقابتی بودن قیمت قطعات یدکی که هزینه نگهداری خودرو را به حداقل می رساند از مهمترین دلایل استقبال از محصولات سایپا بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/15364

    کاهش 16 درصدی صادرات قطعات خودرو
    6 سال پیش در چنین روزی اعلام شد که صادرات قطعات خودرو ساخت ایران در سال 90 با کاهش 16.5 درصدی به حدود 58 میلیون دلار رسید. وزن این میزان صادرات نیز بالغ بر 10 هزار و 457 تن شد. صادرات انواع قطعات خودرو از کشور در سال گذشته از نظر ارزش و وزن به ترتیب 16.5 و 15.5 درصد کاهش یافت. سال 89 قطعات خودرو از ایران به کشورهای ژاپن، افغانستان، سوریه، رومانی، سنگال، سودان، عراق و ونزوئلا ارسال شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15383


    نمایندگی های رتبه 3 حذف می شوند

    6 سال پیش در چنین روزی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو) در نخستین نشست خبری خود در سال 91 از حذف نمایندگی های رتبه 3 تا پایان سال خبر داد. بهزاد ظهیری افزود: در سال 90 مجهز ترین سایت آموزش خدمات پس از فروش به بهره برداری رسید و این شرکت توانست عالی ترین رتبه را در زمینه رضایت مشتریان کسب کند . به همین منظور و در راستای افزایش کسب رضایت مشتریان مقرر شد تعداد 173 نمایندگی که دارای رتبه 3 هستند براساس هماهنگی انجام شده حذف و یا به رتبه های بالاتر ارتقا یابند.
    http://www.asrekhodro.com/News/15388
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو