فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

ایران در رتبه سیزدهم تولید خودرو جهان

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی انجمن جهانی خودروسازان (OICA ) اعلام کرد که ایران با تولید یک میلیون و ۶۴۸ هزار و ۵۰۵ دستگاه انواع خودرو در سال گذشته میلادی موفق به کسب رتبه ۱۳ جهان شد.

ایران در رتبه سیزدهم تولید خودرو جهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، این آمار که تولید جهانی خودرو در سال 2011 را بررسی کرده، میزان رشد تولید خودرو در ایران را 1/3 درصد ارزیابی کرده است. بر اساس آمار یاد شده ایران از نظر رشد کمی خودرو بین دو کشور روسیه و تایلند قرار گرفته است.
    ایران در رده بندی بزرگ ترین خودروسازان جهان در سال 2011 بالاتر از کشورهایی مانند تایلند، بریتانیا، جمهوری چک، ترکیه، اندونزی، لهستان، آرژانتین و ایتالیا قرار گرفت.
    http://www.asrekhodro.com/News/15448

    خودرو، محور توسعه روابط ایران و داغستان
    شش سال پیش در چنین روزی وزیر سرمایه گذاری و روابط اقتصادی خارجی داغستان گفت:امید می رود با ورود خودروهای تولیدی ایران به داغستان شاهد افزایش تعاملات اقتصادی و صنعتی دو کشور باشیم.علی نور محمداف در حاشیه بازدید از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودروی داغستان با بیان این مطلب گفت:در آینده نزدیک شاهد افزایش روابط صنعتی و اقتصادی ایران با داغستان خواهیم بود.
    http://www.asrekhodro.com/News/15461

    واگذاری خودرو معلولان در سال جاری
    شش سال پیش در چنین روزی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت:خودروهای مناسب سازی شده به معلولان واگذار می شود بر اساس پیش بینی های انجام شده با همکاری اداره گمرگ، تعداد قابل توجهی از خودروهای مناسب سازی شده ویژه معلولان در سال 91 ترخیص شد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15457

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط